2015. december 21., hétfő

2/6. Fejezet

Sziasztok! nagyon hosszú idő óta, amit nagyon-nagyon sajnálok itt az új rész. ezúttal Cora szemszögéből. A késés oka, pedig mindannyiunk réme az iskola. mint már sokszor mondtam most vagyok kilencedikes ezért elég kevés időm van gép elé ülni. Remélem a téli szünetben több időm lesz írni. Mindenkinek Boldog karácsonyt és Boldog új évet.
Ui: Nagyon sajnálom a rengeteg késést.
Puszillak benneteket: Alli  
Holdfogyatkozás
6.Fejezet
„Cora Szemszögéből”

Amióta visszaköltöztünk Beacon Hills-be minden megváltozott. Én szerettem Mistik Falls-t. De amióta tavaly augusztusban visszajöttünk az életünk fenekestül felfordult. A húgom meg… őszintén tök fura lett. Ez-az egész mágusfarkas dolog tök kiakasztó, azóta Alex-el mindent felgyújtanak, de eloltani egy tüzet sem tudnak. Minden nap kétszer rohangál egyikőjük poroltót keresgélve. Ami persze állandóan elfogy. Egy átlagos háztartásba sosem kell heti harminc poroltó. Néznek is ránk furcsán a városiak. De erre most mit mondjak, mi vagyunk a Hale család. Sosem voltunk épp normálisak. Nem is kell annak lenünk hisz vérfarkasok vagyunk. Normál embernek nevezni minket? Hát az sem épp egyszerű. Azért nyár elején majdnem megfojtottam a húgom, amikor lelépett élethalál harcot vívni James-el. Még mindig nem hiszem el, hogy tényleg megtette. Be kell vallanom, hogy enyhén szájhősnek néztem a húgom. De ezzel hivatalosan is bizonyított. A ráadás az, hogy még nyert is. De az óta semmi említésre méltó nem történ. Azt leszámítva, hogy Kali elkezdte rágni a fülemet, hogy menjek egyetemre. De nekem ehhez sehogy nem fűlik a fogam. De már kezdem elunni magam itthon, úgyhogy, lehet, hogy mégis benézek pár órára. Most ráadásul Kol sincs itt. Valami terület probléma miatt vissza kellet menniük Mistik Falls-ba. Klaus és Finn pedig már New Orleans-ban van. Rebecca maradt és véglegesen beállt irodalmat tanítani Nikiék suliban. Elvetemült az, aki abban az iskolában tanítani próbál. De ő megpróbálja! Becsülöm is érte meg minden. De így halálra fogom unni magam. Vagy nekiállok Dereket bosszantani. Ez az eddigi legjobb ötletem.

·         Derek! – üvöltöttem el magam a lépcsőn lefelé menet.
·         Ne ordíts! Zeng tőled a ház! – morogta. Ő sem lesz már kedvesebb az biztos.
·         Kedves, vagy mint mindig bátyó! – ráncoltam az orrom és eltotyogtam a konyhába fagyiért. Utána is ráérek Dereket bosszantani. Kinyitottam a fagyasztót, kivettem a fagyit és lásd üres a doboz… Derek. – Derek!
·         Mi van? Ne üvölts, már berezegnek az ablakok!
·         Most komolyan felzabáltad az összes jégkrémet? – kérdeztem egy picit ingerülten. A fagyi az enyém.
·         Nem, nem ettem meg! – sumák tudom, hogy hazudik!
·         Nem te, akkor tudom ki ette meg, a hűtőszekrény, vagy várj, tudok jobbat is, a kanál! – jó kicsit megszállott vagyok, és?
·         Ha engem kérdezel, akkor a doboz! – vont vállat a bátyám, na, itt telt be a pohár és a fejéhez vágtam az üres dobozt!
·         Most pedig elmész nekem a boltba jégkrémért! – adtam ki a parancsot.
Visszabaktattam az emeletre és végre méltóztattam felöltözni. Magamra rángattam egy barna pólót ugyanolyan színű cipővel és farmerrel, a hajamat felcopfoztam. A héten elég kihalt lesz a ház mivel az ikrek a fél falkával együtt New Orleans-ba mentek lacrose válogatóra. Niki sajnos itthon marad mivel az edző nem hajlandó őt elvinni. Bár a viselkedése miatt ezen senki nem csodálkozik. Neki megvan a maga „megszoksz vagy megszöksz” stílusa, amit nem mindig könnyű elviselni. De szerintem ez inkább szórakoztató, mint idegesítő. Ezt mindenki megítéli maga. Kocsiajtó csapódás, megjött Derek. Lecsoszogtam a lépcsőn. A kedves bátyám hozzám vágta a jégkrémes dobozt. Vannak dolgok, amik sose változnak. Elbaktatok a konyhába egy kiskanálért. Levágódom Derek mellé a kanapéra és hozzá vágok egy kispárnát. Körül belül így telt a nap, míg a drága egyetlen húgom haza nem ért. Ilyenkor sajnálom, hogy megtanult beszélni. Mert az óta egy csendes percünk nincs, folyton locsog. De szó szerint. Ugye most nincs itthon sok ember ezért most rám szakadt az állandó szövegelése. De ez nem is olyan rossz. Bár elég fura azt be kell vallanom. De a mágusfarkasos cuccos kicsit már sok. Niki olyan személy, aki mindent visz. Ha sokáig vagy vele összezárva, akkor könnyen röhögő görcsöt kap a farkas lánya.
·         Niki nem tudod véletlenül, hogy a fiúk mikor jönnek haza? – kérdeztem a fotelben fejel lefelé ülő húgom.
·         Ha minden jól megy pénteken vagy szombaton! – remek, mert már kezd nagyon nyomasztó lenni ez a hely.
 Felbaktattam a szobámba. Az ágyamon egy cetlit találtam

Ha azt akarod, hogy a húgod hosszútávon is életben maradjon, akkor eljössz ma este tíz
órára a régi szeszfőzdéhez! Ő erről nem tudhat!
James
Hogy mi a franc! Oké ez nekem kicsit sűrű. Szóval a húgom nagy bajban van megint. Ezen én miért nem lepődök meg?
­­­­*******

A nap elég gyorsan eltelt. Fél tíz volt és elindultam a régi szeszfőzde felé. Pontosan tíz órára értem oda. A fekete ruhás férfi már várt rám. Így jobban megnézve elcsodálkoztam, hogy az én kicsi húgom hogy bírt el egy ekkora állattal. Fogalmam sincs mi lesz most. De remélem, ki tudom húzni a húgom a slamasztikából. Vagy ha nem, így jártunk. Közelebb lépem ahhoz az elmebeteghez, aki nyár elején meg akarta ölni a húgom.
·         Szóval te lennél Niki fiatalabb nővére! Cora, ha nem tévedek, – lehet, hogy nem is olyan rossz, mint ahogy Alex mondta. Végül is Niki szerint nem olyan vészes, mint ahogy mondják.  
·         Igen én vagyok az! – jelentem ki fagyos hangon. Bár ez Lorának jobban megy, mint nekem. – Mit akar a húgomtól megint?
·         Most megmenteni! Nekem is van egy megbízóm és ő tudja, hogy már nem vadászom a húgodra. Így valaki mást fog küldeni, azt még nem tudom, hogy kit, de kiderítem! – ez tuti nem, azaz ürge, akiről Alex mesélt. Ez a hapi meg akarja védeni Nikit.
·         Miért? Mi változott?
·         Megismertem! Tudom, hogy neki élnie kell! – a tesóm összehaverkodott vele ez király! – Ő nem olyan, mint Moira. Ő sokkal jobb mit az őse valaha. – ezzel sarkon fordult és eltűnt az éjszakában.
Most ez mi a tökömet akart jelenteni? Most már értem milyen az, ha egy ember fejében sötétség van. Ez az ürge tökre ködösítő. De egy dolgot sikerült kisilabizálnom, mégpedig azt hogy velünk van. Azaz mégsem olyan megátalkodott ellenség, mint ahogy Alex mondta anno. De erre én mit mondjak? Az emberek változnak. De mielőtt bárki azt gondolná, hogy megbízom benne ezt cáfolom, mert én ebben az alakban sosem fogok megbízni. Főleg a nyár eleji után. De azért a figyelmeztetését komolyan veszem. Fura alak ez a James annyi egyszer szent. Ha tényleg segíteni akar, akkor hagyom neki, ha pedig hazudott, megölöm. Jól indul mi? De azért majd Alex-nek beszámolok erről. Az este többi része meglehetősen nyugisan telt, amíg hívás nem érkezett az Eichen House-ból, mivel Peter megszökött. Remek, Niki rá két perecre hívta Scott-ot. Ő is repesett örömében. Felbaktattam az emeletre. Niki a szobámban várt. Miért van nekem rossz előérzetem.

·         Drága egyetlen nővérkém! Elmagyaráznád mit csináltál a régi szeszfőzdében James-el? – oké, ez kémkedett utánam?
·         Te kémkedtél utánam? – ez kicsit védekezésnek hatott.
·         Furcsán viselkedtél ezért követelek. Ez nem kémkedés!
·         Jó, elmondom a teljes sztorit! – elmeséltem neki mindent. Úgy tűnt enyhén sokkolta.

·         Hát ezt jelentette… - nyögte.

2 megjegyzés:

  1. Szuper!!! Fantasztikus!! Remélem lesz még Cora szemszögéből. De várom már a kövi részt. kb. mikor érkezik? Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Narnia Forever!
      Cora szemszögéből valószínű hogy lesz még fejezet. Nagyon-nagyon örülök hogy ennyire tetszett. A következő részt szeretném jövő héten kitenni, nagyon remélem hogy sikerül is. Kellemes ünnepeket neked is.
      Puszi: Alli <3 <3 <3 <3

      Törlés