2015. október 27., kedd

2/5 Irány New Orleans, és a válogató

Sziasztok! Meghoztam az új fejezet. Tudom hogy manapság nagyon kevés részt hoztam de el vagyok havazva. Szeptemberben kezdtem a 9. osztályt. Nagyon kevés időm van írni, gép közelébe se nagyon jutott. Mostantól csak két három hetente hoz új részt. Remélem tetszik majd. Ha tetszett írjatok kommentbe, Chat-be, vagy az e-mail címemre, szívesen válaszolok a kérdéseitekre is. Kérlek szavazzatok hogy kinek a szemszögéből olvasnátok egy fejezet/novellát. 
Ölel és puszil: Alli! :) :)  
Holdfogyatkozás
5. Fejezet
Irány New Orleans, és a válogató
A napok csak teltek. James-t nem láttam az óta az este óta. Alex és Rosi azóta is konferencián vannak. Ma pedig végre péntek van. Ezzel csak egy baj van, hogy a lacrose csapat meccsre megy a hétvégén. Ma reggel indulnak a Beacon Hills gimi elől. Allison, Lydia, Malia és Kira, elmegy a fiukkal New Orleans-ba. Mázlisták, én pedig itthon unatkozok. A viselkedésem miatt Fristock edző nem engedte, meg hogy menjek. Kikászálódtam az ágyból. Lezuhanyoztam és magamra kaptam egy fehér-rózsaszín szoknyát, bakanccsal. Felkaptam az iskolatáskám és lementem reggelizni. Mivel hétkor indulnak a többiek én is addigra megyek. Az ikreket is viszem.
„Liam szemszögéből”
Reggel korán keletem. Ma indulunk az országos lacrose bajokság válogatójára New Orleans-ba. Egy baj van ezzel, Niki nem jöhet. Fristock edző nem engedte. A szülinapja óta nem sokat beszéltük. Őszintén kezdem érteni miért mondta Finn azt, hogy a fiuk féltek még a közelébe menni is Aiden miatt. Nagyon vérszomjasan tud rám nézni. Gyanítom a nyakamat is kitekerte volna, ha Niki engedi neki. Dudáltak. Stiles és Malia elvisz a sulihoz, hogy nem keljen gyalogolnom. Niki is felajánlotta, de az ikrek is vele mennek. Megrázom a fejem, de így sem tudom kiverni a fejemből azt a gyönyörű jég kék szempárt, a fekete hajjal és a fehér bőrrel. A maga 150 cm-es magasságával. Gyorsan felkaptam a dzsekim, elköszöntem anyuéktól, és az edző táskámmal a vállamon kiléptem az ajtón.
Pont akkor amikor Stiles újra rátenyerelt a dudára. Gyorsan a fülem elé kaptam a kezem, mivel a duda majd beszakította a dobhártyámat. Bemásztam a Jeep hátsó ülésére. Aztán Stiles kifordult a felhajtóról. A suliig nem szóltunk egymáshoz. A parkolóban már gyülekezett a lacrose csapat. Niki épp Aiden-nek magyarázott valamit. Szoknya volt rajta, ami ritka mivel állítása szerint az akadályozza a mozgásban. Hullámos haja a vállára omlott. Olyan ragyogó fekete hajat, mint az övé még sosem láttam előtte. A nyakában ott csillogott a medál, amit tőlem kapott. Amióta megkapta mindig a nyakába van. Amióta megláttam beleszerettem. Scott már többször is rákérdezett, hogy miért bámulom annyira.
Szerintem sejti. Lydia pedig minden kertelés nélkül rákérdezett, hogy miért szenvedek ennyire láthatóan, amikor nincs itt.
Most erre mégis mit mondtam volna? Nikinek nem tudom, hogy feltűnt e. De kétlem. Egy lány sose veszi észre, ha tetszik valakinek. Én pedig fülig belezúgtam. Amikor nyár elején Alex felhívott, hogy Niki elment összecsapni Jamessel, majd beleőrültem az aggodalomba. Megráztam a fejem, hogy kirázzam belőle gondolatokat. Már ha ez lehetséges, úgy hogy éppen rám mosolyog. Jól van Liam ne legyél már ennyire érzelgős, csak lazán. Bevillant Scott és Allison esküvője még magsarkúban sem ér fel a nyakamig. De ha ezt megjegyezném, neki tuti kikaparná a szemem. Harcias. Csak azt tudnám, hogy Alex hova a jó életbe szívódott fel ezen a héten. Erre rá kéne kérdeznem.  Amikor odanézek épp Aiden fülét húzza és ordít vele. Erre szokta Mason azt mondani, hogy „őfelsége, jó hangulatban van” de én láttam már igazán „jó” hangulatában ő nem. Niki szerintem nem tudja, hogy ott voltam, amikor kidobta Jamest az erkélyről. Bár lehet, hogy az ürge észrevett, de Niki tuti nem. Hála az égnek mivel tuti megfojtana, ha rájönne.

·         Hali, skacok! – köszönök. – Aiden, Niki nem tudjátok, merre kóricál Alex?
·         Passz már napok óta nem láttam! – vonja meg a vállát Aiden.
·         Mágus konferencia izén vannak Rosi-val. Legalábbis James ezt mondta. – Niki mondatára mindeni odakapta a fejét.
·         James? Az a James, aki meg akar ölni? – kérdezem.
·         Hát a gyerek kissé zavaros, de szerintem már nem akar végezni velem! – mondta Niki. Ez hihetetlen azzal az ürgével cseverészik, aki meg akarja ölni. Nekem végem, ez körülbelül felé azzal, hogy az idegszálaimat tépi.
·         Niki, ugye csak ugratsz, és nem cseverészel azzal az elmebajos ürgével? – Aiden arca egy paradicsomra hasonlít. Nagyon dühösnek néz ki. A drága egyetlen mágusfarkasunk pedig nagy, értetlen szemekkel néz rá. – Ha nem te lennél, most ordítanék, ugye tudod? – kérdezte mire Niki elvigyorodott.
·         Na, jó mindenki fel a buszra! – kiáltotta el magát az edző. – Ms. Hale maga pedig távozzon, mondtam már, hogy nem jöhet. – mordult rá Nikire.
·         Csak elköszönni jöttem uram! – ordított vissza. – Sziasztok, srácok sok sikert! – intett mindenkinek aztán megölelte a lányokat, Ethant és Aident. Aztán ellibbent a suli felé, hirtelen visszafordult, mint aki elfelejtett valamit és a nyakamba ugrott. – Sok sikert Liam! – mondta úgy, hogy csak én haljam.
·         Köszi! – azzal bement a suliba én pedig felkapaszkodtam a buszra a többiek után. Aiden szemei szikrákat szórtak. Lehuppantam Stiles és Scott elé. Két perc múlva Aiden vágódott le mellém. Nekem annyi.
·         Hali, tesó! – vigyorgott rám. – Megtudhatnám, mi van közted és a húgom között? – kiszáradt a szám és egy hatalmasat nyeltem.
·         Se-semmi! Miért? – félek tőle? Ja, eléggé.
·         Kár!
·         Hogy mi? – szemöldököm a homlokom közepéig szökött.
·         Te még nagyjából normális gyereknek tűnsz! Nem láttad az előzőz pasiját. Ha veled jönne, össze annak még nagyjából örülnék is! – fel akart állni, de még visszahajolt. – Azt hiszed nem vettem észre, hogy nézel rá? – azzal átült a tesója mellé. A fejemet az üvegnek hajtva lehunyom a szemem.

*****
Majdnem tizenkét órát töltöttünk a suli buszon mire New Orleans-ba értünk. A francia negyedben lévő gimiben lesz a szezon első meccse. Még vagy fél órát járkáltunk fel alá a busszal mire megtaláltuk az épületet. Amint leszálltam megcsapott a vámpírok bűze. Remek, Rebecca előre jelezte, hogy legyünk óvatosak mivel a városból, de főleg ebből a negyedből ki vannak tiltva a vérfarkasok. Ez egy vámpírok által uralt terület. De hála a magasságosnak Klaus is a városban van. A többiekkel együtt elindulunk be a suli épületbe. Ma este lesz egy meccs meg holnap este, vasárnap pedig megyünk haza. Egyszer csak ismerős vámpír illatokat éreztem. Két méterre tőlem Finn és Klaus beszélgetett egy néger vámpírral és egy k.b. velem egyidős boszorkány csajjal. Jobban megnézve őket inkább veszekedtek. Finn-el sikeresen összenéztünk mire mellettem termett és elkezdett valami olyasmit motyogni, hogy nagyon unalmas a vámpír politika. Biztos igaza van, hisz ő már csak tudja. Felnézve olyan volt mind, ha állna valaki a suli homlokzatán, de semmi nem volt ott. Bementem az öltözőbe és magamra kaptam a mezem.
Kezemben a sisakommal hallgattam az edző monológját arról, hogy most aztán mindent adjunk bele. Kivonultunk. A másik csapatot megnézve nem volt benne természetfeletti lény, nyert ügyünk van, nálunk ember nincs az élvonalban Stiles-on kívül. A megérzésem helyes volt, nagyon könnyen nyertük. Olyan este tizenegy felé értünk be a szállásunkra, már mindenki hulla volt. Mindenki megkapta a szobáját és elzavartak minket a dolgunkra. A szobában volt egy ágy, éjjeliszekrény és egy kétajtós szekrény. Egy ajtó vezetett a fürdőbe. Ledobáltam a ruháimat és beálltam a forró víz alá, aztán magamra kaptam egy melgítögatyát egy pólóval. Már épp lefeküdtem volna mikor a telefonom elkezdett pityegni, hogy SMS-em jött.

Szia! Mizu? Milyen volt a meccs? Nyertetek?
 Niki J
Hali, Csajszi! Semmi különös, találkoztam Finnel és Klausszal. A meccs uncsi volt
csak, emberek voltak a másik csapatban. Minden megerőltetés nélkül nyertünk!
És neked milyen napod volt?
Liam J J
 Megevett az unalom nélkületek! Am Aiden ugye nem nyírt ki senkit?
Mert az oltári nagy gáz lenne!
Niki JJ
Nyugi eddig mindenki megúszta épp bőrrel. Hozzátéve hála Scott-nak.
LiamJJJJ
Mi lenne veletek McCall nélkül?
NikiJJ
Ma kiidegelted valamelyik tanárt?
Liam JJ
 Ja, Ms. Moon kirohant matekról azt üvöltözve, hogy egy megátalkodott
kis sátánfajzat vagyok, ezen kívül semelyiket.
NikiJJJJJJJJJJJJJJJ
Szia! Mennem kell az edző ordít, hogy aludjunk már! Szóval jó éjt Niki!
LiamJJJJJJJJJJ
Akkor, szia! Vasárnap találkozunk, jó éjt Liam!
NikiJJJJJJJJJJJJJJJJ

                 





12 megjegyzés:

  1. Jaj de jo volt tok cuki Liem es Adni is hogy aldasat adja rajuk bárcsak mar be valának egy masnak a érzéseiket. Es meg egyszer tok új ő let remelem lesz meg ilyen.
    Pusziiiiiiiiiiiiiiiiiiii imadlak

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsofi!
    Örülök hogy ennyire tetszik. Igen én is gondolkodtam már azon hogy lesznek Liam szemszöges részek. Az összejövéssel kapcsolatban, egyszer az is lesz.
    Puszi és öleleés!
    Alli! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jó, hogy még nem jöttek össze mert félek hogy akkor vége lesz a storynak. Nagyon tetszik. Üdv Vic

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vic!
      Az összejövés el kapcsolatban pedig majd talán egyszer

      Törlés
  4. Már nagyon várom a következő fejezetet. Mikor jön? Üdv: Vic

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vic!
      A következő fejezettel kapcsolatban. Nagyon el vagyok havazva és enm sok időm van irni
      Puszi: Alli

      Törlés
  5. Szia!
    Nagyon jó a történet! Én hiányolom Corát,Allisont, Lydiát Maliát és Rebeccát. Lehetne több részük is. Lehetne Cora szemszögéből? Esetleg harc jelenet is lehetne velük. Ha összetudnád hozni nagyon örülnék.

    VálaszTörlés
  6. Szia Unknown!
    Köszönöm, örülök hogy tetszik a történet. Igen, tudnék írni az ő szemszögéből is szerintem, és a lányokat is tudnám többet szerepeltetni. köszönöm hogy írtál.
    Alli!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy írtál! Nekem is van saját történetem, de nem hiszem, hogy készen állok, hogy megosszam a nagy világgal. Nos, egy valami biztos:rendszeres olvasót találtál az én személyemben!(remélem nem volt túl egoista az előző mondat)

      Törlés
    2. Szia!
      Egyáltalán nem volt egoista. Örülök hogy ennyire tetszik a történt.
      Puszi! Alli!

      Törlés
    3. Nagyon tetszik! Mikor jön az új rész?

      Törlés
    4. Kedves Narnia Forever
      Már majdnem kész vagyok vele, csak még finomítani kell rajta egy kicsit. Bocs tudom hogy nagyon sokat késett a rész, de elég kevés időm van manapság. De most téli szünet van úgy hogy most lehet hogy több részt sikerül majd megírnom.
      Szóval még egyszer Bocsi a késésért.
      Puszi: Alli

      Törlés