2015. szeptember 27., vasárnap

2/4. Fejezet Vissza a suliba

Sziasztok kedves olvasók! Hosszú kihagyás után itt az új rész.  Remélem tetszeni fog és irtok hozzá véleményt. Nagyon örülnék ha elmondanátok róla a véleményetek. 
Puszil és ölel: Alli!

Holdfogyatkozás
4. Fejezet
Vissza a suliba
Nagy lendülettel ültem fel az ágyban. Csorgott rólam a hideg veríték. Ugyanebben a pillanatban Alex rontott be a szobámba. Ő is olyan állapotban volt, mint én. Csak néztünk egymásra, de egyikünk sem tudta elmondani miért is. Olyan hülyék vagyunk! Ha ezt valaki kívülről nézi, az megszakadt volna a röhögéstől. Végül a nagyokos sarkon fordult és lelépett. A nyár gyorsan elment észre sem vettük és máris szeptember elseje volt. És a diákok réme, újra suli. Tudjátok ti milyen három hónap után újra korán kelni? Hát megmondom, bazi szar! A vekker a hibás, mert nem hagy aludni. De nagy nehezen kivánszorogtam az ágyból és becsoszogtam a fürdőbe. Lezuhanyoztam és fogta mostam. Utána visszamásztam a szobámba. Magamra kaptam egy fehér trikót farmer rövidnadrággal és bakanccsal. Felkaptam a tatyómat és leszambáztam. Megreggeliztem és elindultam suliba. Tizedikes lettem. Az első órám matek. Valaki megmagyarázná, mért kell minden évet Ms. Moon-al és a matekóráival kezdeni. Beültem a helyemre Liam mellé és kezdődött az „óra”. A banya megíratta az év eleji szintfelmérőt. Bár ezen kívül nem sok mindenre emlékszem, mert Liam motyogott valamit a közelgő holdfogyatkozásról. Remek, ennek is most kell jönnie. James itt ólálkodik én meg… várjunk csak. Holdfogyatkozás elveszi arra a pár percre a vérfarkasok erejét. Na de mi van a mágusfarkassal? Rám is ugyan úgy hat. Vagy ezen túl egy problémával kevesebb. Remélem igazam lesz. Utána Franciám volt Ms. More-ral. Ezt legalább élveztem mivel mindig a hülye picsákat szívatja. Ezért ő a kedvenc tanárom. Szokás szerint Emilivel dumáltunk ő pedig egy Katy nevű pom-pom lányt szívatott. Aztán spanyolunk volt. Az első nap bealudni béna? Mivel se, Emili, Nina, Liam vagy az ikrek kis híján bealudtam. De túléltem. Ez jó, nem? Aztán a halálom! Kémia. Akárhogy próbálok, nem tudok figyelni. Egyszerűen egyik fülemen be a másikon ki. És kivételesen nem is szándékosan. Ilyenkor üresfejű tyúknak érzem magamat. Ez olyan szar érzés. Főleg mivel az iskola egyik legjobb tanulója vagyok. No Comment. Még Ethan állandó dumálása mellet is majdnem bealudtam. Útálom a kémiát. Egyszerűen, nem tudok rá mit mondani, kiakasztó egy tantárgy. Szóval, értitek mi a bajom? Ehhez képest a dupla tesi felemelő és szórakoztató. Jó kis első nap volt mondhatom. Hazaérve elborultam a kanapén. Meg kell kérdeznem Alexet a holdfogyatkozásról. De hol van? Így visszagondolva nem láttam a suliban sem. Felslattyogtam a szobámba és eldőltem a kanapén. Aztán csak a szokásos. James meglátogatott.
·        Józan vagy? – kérdeztem a belépő férfitól.
·        Neked is, szia! – mondta sértettem (?) .
·        Szia! Most már jó?
·        Nem szokásom inni! – mondta sértetten.
·        Akkor mi volt az a kis műsor a szülinapomon?
·        Őhm… na, igen. Mit is csináltam akkor? – vakarta a tarkóját.
·        Csak eljöttél felköszönteni és beájultál! Ja meg, majdnem összeverekedtél Alex-el. – a képére olyan „Hupszika” kifejezés ült. Aszem ezt mind elfelejtette. Jó neki!
·        Oh, bocsi? – látszott rajta hogy kellemetlenül érzi magát.
·        Valami olyasmi! – hú, ez a gyerek.
·        Ugye az előbb csak vicceltél? – kérdi reménykedve.
·        Nem száz százalékos hogy itt fekütél kinyúlva a padlón. – vigyorogtam.
·        Oh, hogy az a…! – káromkodott egy sort.
·        Csak nem ideges vagy? – ha egy kicsit húzom, az eszét abból semmi rossza nem lehet.
·        Idegesíteni próbálsz? – a szemöldöke a haja tövéig emelkedett.
·        És ha igen? – no comment.
·        Szörnyű vagy néha! – rázta meg a fejét lemondóan.
·        Te, nem tudod, hol van Alex? – egy próbát megér.
·        Honnan tudjam? – kérdezte szarkasztikusan.
·        Mert te mindenhol ott vagy! – vigyorogtam.
·        Hát természetesen tudom. Nemzetközi mágus konferencián.
·        Hogy hol? – na, jó én erről eddig miért nem hallottam?
·        Gondolom még sosem hallottál róla!- úgy letörölném azt az öntelt vigyort a képéről.
·        Beszélj! – parancsoltam rá.
·        Majd Alex elmondja, ha hazajön. Addig is a legközelebbi viszont látásig, szia. – ölelt meg fél karral (?) Na, jó úgy látszik ez a srác már csak furcsább lesz.
·        Szia, James! – mi már sosem leszünk olyan ellenségek, mint az elején.
Leugrott az erkélyről és eltűnt. Oh, bazd… nem kérdeztem meg tőle a holdfogyatkozást. De már mindegy. Eszembe jutott, amikor ki akartam rakni és véletlenül belelöktem a medencébe. Olyan távolinak tűnik, pedig fél éve sem volt. Gyorsan összedobtam a házimat. Tudom, hogy ma még csak az első nap volt de Ms. Moon utálja az osztályt így egy rakás matek házit kaptunk. A végére már x-eket és y-okat láttam mindenhol. Elő szedtem a rajzeszközeimet azzal az elképzeléssel, hogy rajzolok egy tigrist. Hát ez lett belőle.
Végül egy gyors zuhany után beájultam az ágyba. Egy szőke hajú nő ált előttem. Nagyon ismerősnek tűnt. De mégse tudom ki ez. Aztán, mint villám vágott az elmémbe. Ez Freyen. Te szent… milyen régen nem láttam a drága déd anyámat. Megfordult (ugyanis eddig háttal ált nekem). Amint meglátott elmosolyodott és megölelt (?) . Biztos, az őseim kicsit furák, de erre gondoltam rájöttetek. Én is rájuk ütöttem.
·        Légy üdvözölve mágusfarkas! – mosolygott.
·        Freyen? Régen nem láttalak! – na, jó a dolgok ma egyre furcsábbak lesznek.
·        Figyelmeztetnem kell téged! A gonosz eljön értetek. Rájött, hogy James félig már melléd ált. Új embert fog küldeni. Ez még csak a vihar előtti csend. Fel kell készülnötök mire a vihar, ideér. Mert pusztítani fog. És ha nem vigyáztok nem lesz holnap…
Te jóságos! Ez meg mi a franc volt? Régen nem álmodtam semmi ilyet. De ez mit akar jelenteni? A gonosz eljön? James mellém áll? Új embert küld? Asszem kisült az agyam. Mert ebből egy szót sem értek. De majd James. Ha egyáltalán manapság meglátogat. Mivel az órám 05:00 mutatott kikászálódtam az ágyból, magamra kaptam egy inget és kimentem az erkélyre. Mi a franc jön még? Meg hallottam, hogy bent megszólalt az ébresztőórám. Beslattyogtam és lekapcsoltam. Elmentem zuhanyozni. Magamra kaptam egy piros rövidnadrágot egy fekete trikóval. A hajamat begöndörítettem aztán a táskámat felkapva lementem reggelizni. McCall-ék megint megszállták a házat. Stiles valami olyasmit fecsegett, hogy a gyilkosságok miatt nem kéne iskolába menünk. Mert lenne más dolgunk is bőven. Kali és a többi szülő pedig gyorsan leszavazta ezt az ötletet. Begyöpösödtek. Végül is bepattantam a kormány mögé és elindultam az iskola felé. Az első órám Francia volt. Merilin nem igazán volt tanár kedvében, úgyhogy végigdumálhattuk az egész órát. Kifejezetten nekem és Emilinek elmesélte, hogy milyen volt, amikor az alfa falka küldötte volt. Aztán irodalmam volt Rebecca-val. Csak tudnám, mit élvez a vámpír Barbie a tanárkodásban. Egész órán tanultuk a reneszánsztól már zsong a fejem. Aztán törim volt Mr. Yukimura-val. Államalapítás vagy mi a szösz. Annyi elég belőle hogy nagyon unalmas. Aztán Biológia Mr. Adams-el. Most már hivatalos a második szemesztertől osztják ketté az osztályt. Én az AP Biológiára (Emeltszintű) kerültem. Az-az pápá Nina. Aztán spanyolom volt Mr. Carlos-al. Feleltetett. A+ kaptam. Szóval semmi új. Aztán két tesi. Az előző tesi tanárunk elment máshova tanítani így mostantól Mr. Karkarov tartja. Minden izmom fájt. Még olyan is, aminek a létezéséről eddig nem is tudtam. Utána nagy nehezen hazakocsikáztam. Elsőnek értem haza. Felbattyogtam az emeletre és eldőltem a kanapémon. Ekkor James toppant be.
·        Szia! A holdfogyatkozás rám is hatással van? – nem kertelek, ahhoz túlfáradt vagyok.
·        Szia! Na, ezzel megfogtál. Fogalmam sincs! – vágott töprenkedő arcot.
·        Volt egy furcsa álmom!
·        Az nem rám tartozik! Nincs, neked tanítod, akit kérdezgess?
·        Mágus konferencián van. – vontam vállat.
·        Jó akkor mesélj! – ült le a kanapé másik végére.
·        Freyen-el beszéltem! Ő mondott valami olyat hogy eljön a gonosz. Hogy már tudja, hogy te félig mellettem állsz. Meg hogy új embert fog küldeni! Ez neked jelent valamit? – elég furcsa arcot vágott.

·        Őhm… a jó büdös… szia, még beszélünk! – ezzel leugrott az erkélyről és eltűnt. Ez fura volt. Mind, ha megijedt volna valamitől.    
  

2 megjegyzés:

  1. Tök jó lett!!!!!!😘Alig várom a kövit, ja es lehetne egy Liamos rész ja es alig várom hogy Jemsel baratok legyenek. Ja és vissza terve a Liamos részre akor lehetne mar egy csok is .Ja és légyzi a többi is legyen ilyen hosszú!!!!!😙😙😙😘😘😘😘
    Sok puszi legnagyobb rajongid Zsófi😙😙

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsófi!
      Örülök hogy ennyire tetszett! A Liam-os részt meg lehet oldani.
      puszi

      Törlés