2015. április 3., péntek

Holdfogyatkozás 31.Fejezet Az alakváltó

Sziasztok! Elsősorban is szeretnék nektek előre is boldog húsvétot. Gondolom nem baj hogy egy nappal előbb rakom fel az új részt. Ez egy nyugis rész lett. Lehet hogy kicsit hétköznapias lett.  De remélem ezért még tetszeni fog. Nagyon örülnék ha írnátok hozzá véleményt. Tudjátok ez lenne nekem a legjobb húsvéti ajándék.
Puszi: Alli! 
Holdfogyatkozás
31.Fejezet
Az alakváltó
A reggeli incidens után rögtön indultam is suliba. Az első órám matek volt. Amin még Liam is benn volt. Mivel ma harmadik óra után a Lacrosse csapat elutazik. New York-ba mennek az országos válogatóra. Hat napig se az ikrek, se Alex, se Liam. Úgy érzem, unatkozni fogok. Nagyon is. Az órán csak azt csináltam, amit eddig is szoktam. Az-az dumáltam Liammal. Bár tőlünk senki nem vár mást. Mi mindig ezt csináljuk. Hiányozni fog Liam a héten. Nem lesz kivel dumálnom matekon. De amúgy semmi különös nem történt. Még ki se zavartak minket. Csoda! Ezután fizikánk volt. Emili pedig rengeteget beszélt. Egy másodpercet se figyeltem az órán bár ez kicsit sem meglepő. Aztán föci. Figyeltem én valaha egy órán is? Szerintem sem! És ez most sem változott. Aztán a szünetben lelépett a Lacrosse csapat. Allison és Lydia is velük ment. Szerencsések. Több ember nem mehetett. Alig maradtunk itthon. Végig szenvedtem még egy technikát. Utána meg két tesit és indíts haza. Otthon csak annyi történt, hogy Rosi követelte a szobáját. Ennek következtében. Az elkövetkező két napban Dante lesz a szobatársam. Ha ezt Aiden megtudná. Valaki repülne az száz. Az éjszaka viszonylag nyugisan telt. Azon kívül, hogy Dante horkolt semmi nem történt. Ami magába is elég volt ahhoz, hogy szívem szerint felgyújtsam. De nem tehetem sajnos. Pedig rohadtul idegesített. Ezért inkább lemenekültem a földszintre. Ránézve a telefonom kijelzőjére látom, hogy üzenetem jött.
Megérkeztünk New York-ba! Nem hiszed el kikkel találkoztunk! Alli J
Az biztos mivel nem mondod el! Na, kikkel? Niki J
Árnyvadászokkal! El kellett, rejtenünk a fiukat! Tudod, ők nem szeretik a természetfeletti lényeket. Vagy, ahogy ők szokták nevezni őket, az Alvilágiakat! Engem se bírnának túlzottan mivel átálltam! Alli J
Hát azt el tudom képzelni! Niki J
Ekkor Rosi toppant be a konyhába. Érdeklődve nézte, hogy kivel SMS-ezek.
·       Hát te kivel beszélsz ilyen nagy sunyiba? Csak nem Liammal? – érdeklődött.
·       Nem! Alli irt, hogy megérkeztek, meg, hogy árnyvadászok elől rejtegetik a fiukat! – mesélem. Erre Rosi kikapja a kezemből a mobilom.
·       Csak megbizonyosodok róla, hogy nem hazudsz! – mondja kissé önelégülten.
·        Ide vele! – nyújtom érte a kezem. Kezdek attól félni, hogy ír Liamnak a nevemben.
·       Jó-jó! Nem kell rögtön morogni! – adja vissza, és leül velem szemben. – Add át neki, hogy üdvözlöm! Meg hogy vigyázzanak az árnyvadászokkal.
Ja, tök gáz az egész helyzet! Alli J  
Rosi üdvözöl, és üzeni, hogy vigyázzatok az árnyvadászokkal! Am a fiuk hogy viselik, hogy rejtegetitek őket? Niki J
Nem a legjobban! Lydia és az én agyamra mennek, mert nincs jobb dolguk. Csak meccsre járnak, edzésre meg a szálláson bujkálnak! Lydia baseballütővel kergeti Brettet! Az edző pedig ordibál! Alli J
Most komolyan megkergette Brettet? Niki J
Most is azt csinálja! Alli J
Scott feje még nem robbant el az idegtől? Niki J
Egyelőre még tartja magát! De már kezd vörösödni a feje. Szóval, még fél órát adok az őrültek házának! Aztán Scott ordibál, és a többiek elnyugszanak a valagukon! Alli J
Nem lennék akkor a helyükben! Niki J
Bocsi Niki, de Scott ordibál, hogy húzzunk lefeküdni! Úgyhogy megyek! Szia! Alli L J
Szia Alli! Niki L J
Ezután lehoztam a szobából a laptopom és nekiálltam valami jó filmet keresni. Végül a Halálos Iramban mellet tettem le a voksom. Ezt a filmsorozatot régóta nagyon szeretem. Nagyrészt azért mert olyan emberi. Bár versenyezni azt én is szeretnék. Brian és Dom a legjobb páros, ha autó versenyekről van szó. Most az első részt nézem. De a kedvencem az ötödik, Rio! Ekkor a telefonom el kezdett zörögni.
Hali! Mizu Csajszi? Liam J
Hali! Semmi különös! Nálad? Alli mondta, hogy az árnyvadászok miatt szállás fogságra vagytok ítélve! Niki J
Ja! Tök szar! Már ma egymás haját téptük! Nem is tudom mi lesz itt az elkövetkező három napban. Lehet, hogy végzünk egymással! Liam J
Nem! Nekem még szükségem van rátok! Nem lesz kivel beszélgetnem! Meghalok unalmamban! Niki J
Oké! Ne depiz itt rögtön! Liam J
Depizni? Én? Meg vagy húzatva? Soha! Niki J
Jó-jó! Ne harapd le a fejem telefonon keresztül! Liam J
Én? Hiszen maga vagyok a megtestesült kedvesség! Niki J
Meg szerénység is mi? Liam J
Na azért le ne egoistázz! Morgok! Niki J
Ne morogj! Tudod téged így egoistán szeretünk! Liam J J
Álszent, Bunkó és szőke is vagy egyben tudsz róla? Niki J J J
Álszent? Talán. Bunkó? Lehet. Szőke? Na, az tutira vagyok! De azért mind a hármat kikérem magamnak! Megsértődök ám! Liam J
Mint egy igazi hisztis (pi)csa”j „! Niki J
Na! Ne bunkózz! Liam J
Én? Niki J
Jön Scott! Liam J
Ok! Niki J
Szia, Niki! Liam jóéjszakát kíván! És te is menj aludni! Scott J
Oké! Üdv Liamnak! Am neked is jó éjt Scott! Niki J
Miután több ember nem írt SMS-t felmentem a szobámba aludni. Reggel kissé kómásan keltem fel egy kisfarkassal az ölemben. Mivel március hívén hét ágra sütött a nap. Egy tavaszias összealítás mellett döntöttem. Egy szürke-sötétkék nadrágot vettem fel sötétkék trikóval és fekete tornacipőt és bőrdzsekit.
A hajamat kivasaltam és mentem le reggelizni. Reggeli után mentünk suliba. Megszokás. Kinyitva a sulis szekrényemet egy papír szállingózott ki belőle.

Délután megyünk vásárolni! Te is jössz? Emili és Nina J
Hát nem is olyan rossz ötlet. Úgyis rám férne pár új cucc. Elindultam az infó terem felé. Uncsi volt az óra, nem volt kivel dumálni. Aztán spanyol. Röviden annyi róla hogy kicsi kellet volna, hogy elaludjak. Francián el is aludtam. Ms. More kis híján leharapta érte a buksimat. De túléltem. Aztán gazdaságtanom volt. Ismételten csak aludtam.  Még szerencse hogy helyettesítés volt. Aztán matek és kémia. Mindkettőn unatkoztam. Ms. Moon és Ms. Martin is megkérdezte, hogy nem e vagyok beteg, mert túlságosan csendes vagyok. Aztán dupla tesink lett volna. De én csak leültem a pálya szélére és kijelentettem, hogy eszem ágában sincs tesizni. Aztán elmentünk a csajokkal plázázni. Ami eléggé lehúzta Nik számláját. (Mivel Nik megmondta, hogy nyugodtan vásároljak a Micaelson család számlájára).  Szerintem megbánja, ha meglátja a mai számlát. Mivel nagybevásárlást tartottam tavaszi ruha téren. Mivel teljesen eltélisedett a ruhatáram. De már csak múlt időben. Most éppen tizenhat szatyorral a kezemben vágtázok ki a pláza parkolóba. Otthon semmi különös nem történt. Játszottam a kisfarkasommal. Olyan aranyos kis szőrpamacs. A nővéreim nekiálltak szegénykémet felhizlalni. Ezért félig meddig már gurul. Ahogy vele játszottam furcsa érzés fogott el. Leraktam a kis szőrpamacsot a kanapéra és kirohantam a ház mögötti erdőbe. Furcsa fájdalom futott át a testemen. Mind, ha minden csontom egyesével eltörne. Nem épp kellemes érzés. Négykézlábra rogyattam. Olyan érzésem volt mind, ha valami ki akarna törni belőlem. Ezután ruhaszakadás hangját hallottam a távolból. Aztán egyszer csak elmúlt a fájdalom. Vége, nincs több. Lenézve a kezeimre ám helyettük két fekete mancsot pillantottam meg. O! A medencéhez sétáltam. A vizéből egy koromfekete farkas nézett vissza rám.
 Ez előtt anyám volt az alakváltó. De mint látom családban maradt a képesség. Asszem én vagyok az alakváltó. Hogy ez most jó vagy rossz azt nem tudom. Majd kiderül.   
                     


                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése