2015. március 28., szombat

Holdfogyatkozás 30.Fejezet Fél elmebaj

Sziasztok! Elérkeztünk a 30. fejezethez. Nagyon-nagyon köszönöm a 2146 megtekintést.  Remélem a rész tetszeni fog. 
Puszi: Alli!
Holdfogyatkozás
30.Fejezet
Fél elmebaj
Ekkor egy durranás és megjelent James.
A három mágus kikerekedett szemekkel nézett Jamesre. Én éreztem, hogy szétáradt a düh a testemben. Csípőre tett kézzel fordultam az újonnan érkező felé. Ma már csak ő hiányzott.
·        Te meg mi a fenét keresel itt? – kérdeztem.
·        Miért érdekel? – kérdezte gúnyosan.
·        Tudod mit? Húzz innen! – mutattam az erkély alá.
·        A medencébe?  - kérdezte kikerekedett szemekkel.
·        Én pont szarom le! Csak tűnj el innen! – a hangom már kezdett átmenni morgásba.
·        Vagy különben mi lesz szépségem? – vonta fel a jobb szemöldökét.
·        Minek neveztél? –kérdeztem jéghideg színtelen hangon.
·        Szépségem! – na, most gurult el a gyógyszerem. Löktem rajta egy kicsit. Minek következményeképp átfordult a korláton és fejjel előre a medencébe érkezett. Megfordulva bezsebelem a három mágus megdöbbent pillantását.
·        Most meg mi van? – kérdeztem méltatlankodva.
·        Te lelökted az 5000 éves ellenséged a medencébe! – összegezte Dante.
·        Hát így nézve! – vontam vállat. – De most ha megbocsátotok, megyek aludni mivel holnap még, megyek őrjáratozni. – lökdöstem ki a három mágust az ajtón és visszadőltem az ágyba aludni.
Reggel kómásan másztam ki az ágyból. Elindultam elvégezni a reggeli teendőimet. Zuhanyzás, fogmosás, fésülködés. Gyorsan magamra kaptam egy fekete trikót és egy pink rövidnadrágot egy bakanccsal.
A hajamat felcopfoztam és mentem reggelizni. Az egész család megjegyezte, hogy vegyem kevésbé pattogósra a figurát. Mert elegük van belőlem. Alexszel levonultunk a mágiagyakorlóba. A mindent felgyújtottam nem megfelelő jelző a pusztításomra. Szegény Alexet pedig sikerült úgy megráznom, hogy égnek áll az összes hajszála. Aztán Rosi jött le. Mondta az öccsének, hogy át kéne mennie Dantéval az Argent házhoz néhány fegyverért. Mivel a mi fegyvertárunk teljesen kiürült a héten. Aztán engem is felzavart nehogy valamit még jobban tönkre tegyek. Mivel furcsamód senki nem volt otthon, Rosi a nappaliban akarta megtanítani, hogy kell mágiával gyertyát gyújtani. Épp az emeltre rohant poroltóért mikor Scott és Allison belépett. Hát hogy is fogalmazzak majdnem felgyújtottam őket. Hupszi. Ezután muszáj voltam elmakogni nekik az igazságot. Hitetlenkedtek. De miután rájöttek, hogy az előbb majdnem felgyújtottam őket. Megbékéltek a gondolattal hogy mágusfarkas vagyok. Megkértem őket hogy tartsák titokban. Scottnak nem fűlött a foga a falka előtti titkolózáshoz, de azért megtette. Ezután semmi érdekes nem történt. Csak úgy elment ez a szombat is, mint a többi. Este olyan negyed hat körül elkezdtem készülődni az őrjáratra. Felvettem egy fekte szaggatott farmert, egy fekete inget, bőrdzsekit és bakancsot.
A hajamat felcopfoztam és a végét befontam. Aztán lerobogtam a fegyvertárba felszerelni. Rögtön előkaptam egy fegyver övet, egy pisztoly és egy tőr szíjat. A fegyver övre ment egy vámpír pisztoly, karók (fa és ezüst), összecsukható tőrök, rendes pisztoly és néhány kukorica gránát. A pisztoly szíjba egy verbénás és sisakvirágos töltényekkel töltött pisztoly, amit az egyik térdemhez csatoltam fel. A tőr szíjat a másik térdemhez csatoltam és belecsúsztattam a Danétól kapott tőrt. A bakancsomba még dugtam néhány tőrt és kész is voltam. Ekkor Liam lépett be. Ő is talpig feketébe. A fején egy csöves sapival. Mivel hidrogén szőke (nem festett alapból ilyen) haja jelzőtűzként világított az éjszakai erdőben. Gyorsan magához kapott pár fegyvert és már mentünk is. Malia és Aiden már a hátsó kertben várt ránk. Aztán elindultunk. Mind a négyen más irányba mivel Scott megszabta, hogy külön kell válnunk. Már minimum fél órája gyalogoltam mikor nekimentem valaminek. Fa nem lehetett mivel annak puha, szóval ember. Felnézve egy jádés-kékes szempár nézett le rám.
Amiben furcsa érzés ült, gyilkolási vágy. Megpróbáltam hátra lépni, de az ürge tapadt rám, mint egy mágnes. Az ürge arcára gúnnyal kevert megvető fintor ült ki. Csak most ért el a felismerés, Ő a gyilkos démon. Dentalion. Egy jól irányzott lökéssel el akartam lökni. Ebből az lett, hogy a démon 40 métert repült légvonalban körülötte pedig minden felgyulladt. Amikor földet ért elkapta a röhögő görcs. Én összevont szemöldökkel néztem a földön a röhögéstől hempergő démont. Furcsa volt. Végül felült és megszólalta.
·        Jól nyomod kislány! – mondta elismerően.
·        Te meg ki a franc vagy? – kérdeztem.
·        A nevem Dentalion!
·        Te vagy a pszichopata démon?
·        Ez fájt! – tette a szívére a kezét.
·        Hogy mi van? – adtam a hülye lányt.
·        Te tényleg ilyen hülye vagy, vagy csak játszod?- kérdezte ártatlan szemmel. Na, én most felgyújtom.
De nem volt rá időm, mert eltűnt. Az időközben leszállt ködön keresztül nem láttam semmit. Mivel a telefonom órája 05:45 mutatott elindultam vissza a házhoz. A háznál a többiek már vártak. Reggeli után lezuhanyoztam és beájultam az ágyba. Az egész vasárnapot alvással töltöttem. Az ébresztőm ébresztett hétfő reggel. Mivel múlt héten szemeszterzárás volt ma megkapjuk az új órarendünket. Kikászálódtam az ágyból. Elvégeztem minden teendőmet. Felvettem egy fekete nadrágot, egy fekete-fehér pánt nélküli hosszított pólót, bakancsot és bőrdzsekit.
A hajamat csak kifésültem ki nem vasaltam így enyhén hullámos marat. Reggeli után (mivel Rosi tegnap megkapta a kocsiját) már egyedül mentem suliba. A sulinál szokás szerint együtt indultunk órára, most per pillanat az órarendért. Amikor megláttam az új órarendet nyíltan elátkoztam az íróját.             


Órarend
Szemeszter 2

Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
1
Francia
Matek
Infó
Gazdaságtan
Föci
2
Biosz
Fizika
Spanyol
Spanyol
Biosz
3
Kémia
Föci
Francia
Irodalom
Irodalom
4
Töri
Technika
Gazdaságtan
Rajz
Tesi
5
Tesi
Tesi
Matek
Rajz
Tesi
6
Tesi
Tesi
Kémia
Kémia

7


Tesi
Matek

8


Tesi
Tesi

9



Tesi

De most komolyan ki az-az állat, aki 8.9. órába tesit tesz. Annak az illetőnek rég diliházban kéne lennie, nem pedig órarendet tervezni. Aztán elmentem az első órámra. Hétfő első óra francia! Az ürge nem normális. Francia (?). Ráadásul hétfő első órában. Na, ez nekem sok volt. Az egész órát a Ninának való pofázással töltöttem. Utána Biosz. ahol majdnem kikapartam a tanár szemét. Útálom a Biosz tanárt. Ezután kémia volt. Ms. Martin tök jó fej volt. Elviselte, hogy egész órán Ethanal veszekedtem. Ami haladás, mert mindig kizavart minket. Aztán töri Mason mellet mivel Emili másik csoportba került. A srác csak mondta és mondta. Már nekem fájt a szám. Aztán a jól megszokott dupla tesi. Sprinteltünk. Én pont Liammal kerültem párba. Két méterrel vertem. Ami nem is csoda mivel mindig is én voltam a leggyorsabb. Miután ennek is vége lett elindultam haza. A házunk előtt egy ismerős Ford GT40-es parkolt.
A lakásba belépve rögtön megéreztem Seth és Leah illatát. Egyik pillanatról a másikra jelent meg előttem Seth, kapott fel és kezdett pörgetni. Én sikítozva próbáltam lecsapni.
·        Tegyél le te óriás pincsi! – kiáltottam rá.
·        Jól van, na! – méltatlankodott. – De harcias lettél az elmúlt három hónap alatt! – ölelt meg. Tényleg olyan régen mentek el. Fel sem tűnt.
Ezután szépen sorban a többiek is hazaérkeztek. Seth és Leah nyár elejéig marad nálunk. Vacsora közben kibontakozott a probléma. Már csak két vendégszobánk volt. Amit Leah és Seth elfoglalt. Így Danténak nem maradt szoba. Nik rögtön rávágta, hogy holnap kezdik a ház bővítését. Ami úgy három-négy nap. Mivel a házban az egyetlen kihúzható kanapé az én szobámban van. Mivel Aiden közölte, hogy fiú nem alszik az én szobámba velem. Dante ment Rosi szobájába ő pedig hozzám. Aztán elaludtam. Álmomban azt láttam, hogy egy kölyökfarkassal játszok. Bárcsak tényleg kapnék egyet. Arra keltem fel, hogy valami az arcomat nyalogatja. Nagy lendülettel ültem fel. Ennek hála valami nyekkent az ölemben. Lenézve egy szürke farkaskölyköt láttam meg.
Pont ugyanolyan volt, mint amilyennel álmodtam. Megsimogattam a kis szőrgolyót. Gyorsan végeztem a teendőimmel és magamra húztam egy lila pólót fekete nadrággal és sportcipővel.
A hajamat kivasaltam és a farkaskölyökkel a kezemben lementem reggelizni. Kali kiakadt, hogy honnan szereztem. Végül össznépi győzködés után megengedte, hogy maradjon.       


2 megjegyzés:

  1. Szia Alli!
    Nagyon jó lett! Egyre jobban bonyolódik a helyzet. Már alig várom a következő fejezetet. Hamar hozd!
    Puszi Vic

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vic!
      Örülök hogy újra írtál és hogy tetszett a fejezet. Amilyen hamar csak tudom hozom a következőt.
      Puszi: Alli

      Törlés