2014. december 14., vasárnap

Holdfogyatkozás 18.Fejezet Régi ismerősök, új barátok

Sziasztok! Nagyon de nagyon sajnálom az egy hetes késést. De nagyon el voltam havazva. Nehéz szívvel ugyan de két hétre szünetre megy az oldal. nagyon sajnálom de kell ez a két hét hogy úton érjem magam. De nem is húzom tovább az időt. Meghoztam az új részt jó olvasást. Légyszíves kommizatok. 
Üdv.: Alli!
Ui.: Mindenkinek előre is boldog karácsonyt és kellemes új évet!    



Holdfogyatkozás
18.Fejezet
Régi ismerősök, új barátok

„Liam szemszögéből”
·        Emberek! Egy kis figyelmet! Fontos megbeszélnivalónk van! – mondta Scott.
·        Tudjátok, hogy az egyik falkatagunkat Brettet ma este vadászok támadták meg. Mivel a városban két falka van Scott-tal úgy döntöttünk összedolgozunk a vadászok elkergetésének érdekében. Tudjátok jól, hogy Scott-nak és falkájának sokat köszönhetünk. – mondta Satomi, a másik alfa.
Tényleg sokat segíttet a két falka egymásnak. Főleg akkor mikor Meredith bérgyilkosokat küldött a természetfeletti lényekre. Ez után a két alfa mindent elmondott arról, hogy mi is a vadásztakarító terv. Aztán hazaküldtek minket azzal az indokkal, hogy holnap suli. Másnap mikor beállt a busz a suli parkolóba a többiek már ott voltak. Vártam, hogy mikor jön meg ő. De csak az ikrek, Rosi és Alex jött. Rosi pedig elmondta, hogy Niki nem jön suliba mivel hajnali háromkor esett haza. Nem is csodálkozom hisz Stiles két óra körül zavart minket haza és csak utána Deaton-höz. A nap unalmasan telt. Semmi nem történt. Ebéd előtt volt gazdaságtanom, spanyolom, infóm és rajzom. Utána még volt technikám és két tesim. Nélküle semmi sem ugyan olyan. De ha nagyon nagy mázlim van, akkor holnap már jön.
„Niki szemszögéből”
Reggel kissé komásan keltem fel. Nagy szerencsémre ma már péntek van. A tegnapi nap nagyon jó volt. Szerintem a környék összes ruhaboltját bejártuk tegnap Rebeccával. Gyorsan elvégeztem a reggeli teendőimet és felvettem egy fekete csőnadrágot, egy batman-es trikót, egy bakancsot és egy bőrdzsekit.

 A hajamat felcopfoztam utána sminkeltem és lementem reggelizni. Pontosabban leugráltam reggelizni. Utána elmentünk suliba. Az első órám töri volt. Mason mindent elmondott, ami tegnap történt. Utána matekom volt. Liam elmondta, hogy a két városi falka össze fog dolgozni. A matek órát sikeresen átdumáltuk. Utána volt spanyolom és bioszom ebédig. Ebédnél leültem a szokásos asztalunkhoz. Ebéd után még volt két tesim. Aztán kimentünk a lányokkal megnézni a lacrosse edzést. Aztán hazamentem. A hétvége lassan telt. Semmi az égadta egy világon nem történt. Már alig vártam a hétfőt. Amikor vasárnap bedőltem az ágyamba az álom magával ragadott. Egy tengerparton voltam. Nem tudtam hol vagyok. Egy hatalmas szikla tetejét álltam. Ahogy lementem a szikláról a homokos partra megláttam a körülbelül három éves magamat, akit hat fiú üldöz. Te szentséges, hiszen ez… La Push. Három éves koromig minden nyarat itt töltöttünk. A fiúk pedig a rezervátumbeli barátaim. Hat fiú: Seth, Quil, Jack, Paul, Embry, Jared és két lány: Leah és Bella. 

Azóta Bella kivételével mindegyikőjük váltott. Más néven vérfarkasok, Sem alfasága alatt. Bella pedig vámpír lett, a Cullan klánhoz tartozik. Minden egyes La Pushon töltött percre emlékszem.  De erre a napra nem emlékszem, amin már meg se lepődök, mivel tuti hogy anya piszkált bele az emlékeimbe. Nagyon szerettem itt lenni. A fiukkal sunyiban mindig sziklát ugrottunk. Ha valamelyik idősebb észrevette mindig kikaptunk, kivéve, ha az Sem volt mivel ő csak vigyorgott. Kár hogy három éves korom óta nem voltam ott. Már nagyon hiányzik az a sok hülyeség, amit akkor csináltunk. Ekkor megszólalt az ébresztőm. Gyorsan bementem a fürdőbe és elvégeztem a reggeli teendőimet. Felvettem egy fekete cicanadrágot egy hosszított halálfejes trikót, egy bőrdzsekit és egy bakancsot.
Aztán lementem reggelizni. A legtöbb gyerek nem örül a hétfőnek, általában én, sem de most kivételesen már vártam. Az első órám matek volt. De az órára nem a matek tanárnő, hanem az osztályfőnök jött be.

·        Gyerekek szeretném közölni, hogy néhány hónapra lesz pár új osztálytársatok a La Pushi rezervátumból és a Forksi középiskolából. – hogy mi van??? Ez lehetetlen, hisz pont ma éjjel álmodtam a fiukkal. Ekkor az ajtón belépett egy indián fiú és egy vörös hajú barna szemű félig vámpír félig ember. – A fiú Seth Clearwater a lány pedig Renesme Cullan. Kérlek legyetek velük kedvesek. – aztán a Mis. Brice (az oszi) átrendezte az ülésrendet így Liam mellől Seth mellé kerültem.

·        Szia, Seth vagyok! – nyújtott kezet mosolyogva.

·        Szia, Niki Hale vagyok! –vigyorogva fogadtam el a felém nyújtót, kezet. Láttam a szemében a döbbenetet.

·        Mármint… izé… mi ismerjük… egymást. – nyökögte.

·        Hát… három éves koromig minden nyarat La Pushon töltöttem. Szóval biztos. – mosolyogtam.

·        Oh, a kiscsaj, akivel mindig sunyiban ugrottunk sziklát.

·        Igen, az én voltam. De az már régen volt.

·        Hát, ja, de a többiek is biztos örülni fognak.

·        A többiek?

·        Igen, Paul, Jared, Quil, Embry, Jack és Leah. Ja meg a vámpírok közül Bella, Edward a lányuk Nessi (Renesme) Alice, Jasper, Rosali és Emmet.

·        Hú, mégis hány természetfeletti lény jött ide?

·        Hát olyan 14!

·        Hogy mi van? Jó majd szünetben szólunk Scottnak.

·        Mi?

·  Igen! Az felejtős hogy odamegyek és megkérem, hogy ne balhézzanak. Úgyis beszélni akar majd valamelyikkőtökkel.

·        Okéé!

·        Amúgy Nessi micsoda? – jutott hirtelen eszembe.

·        Félig ember félig vámpír. Jack bevésődése.

·        Aham! - és szerintetek mi pattant le a fejemről? Hát persze hogy kréta.

·        Ms. Hale! Amíg Liam mellet ült vele dumálta végig az órát. Most elütették, és még mindig nem képes csendben maradni?

·        Bocsánat tanárnő. – hát persze megint matekórán vagyok. De ekkor megszólalt az óra végét jelző csengő. Így Seth és én elmentünk megkeresni Scottot. Szerencsére hamar meglett.

·        Scott, Stiles! – kiabálok utánuk.

·        Hali, Niki! – köszöntek egyszerre.

·        Srácok ő itt Seth! Ő is vérfarkas. És lenne egy olyan problémánk hogy 14-el nőt a suliban a természetfeletti lények száma. – magyaráztam.

·        És meddig maradtok? – kérdezte Seth-et Stiles.

·        Néhány hónapig. Amíg ez a cserediákos szarság tart. – mondta Seth.

·        Bocs srácok, de én megyek órára majd ebédnél talizunk. – és elindultam a kémia terem felé. Bevágódtam Ethan mellé a padba. Elmeséltem neki hogy kivel találkoztam ma. Ebédig volt még egy föcim és egy törim. Ebédnél a La Pushi srácok is az asztalunknál ültek. El kell ismernem, hogy az elmúlt tizenkét évben a viselkedésük semmit sem változott. De a kinézetük annál inkább, mivel minimum két méter magasak, a válluk pedig min. egy méter széles. Utána két tesink volt. Amikor elindultam kifelé átestem valakin.

·        Bocsi! – mondtam és meg próbáltam felkelni.

·        Semmi az én hibám! – mondta egy félénk hang.

·        Oh, szia, te vagy Nessi ugye? Niki Hale vagyok! – mosolyogtam.

·        Szia, Renesme Cullan! Nyugodtan hívj csak Nessinek! – mondta.
 Én felkeltem és segítettem neki is felkelni. És elindultunk kifelé. Egyszer csak megszólalt. – Te is vérfarkas vagy ugye? –kérdezet.

·        Igen! Te pedig félig vámpír, félig ember ugye?

·        Igen! Gyere, bemutatlak a családomnak. – elkezdett egy szürke Volvo, egy piros BMW és egy fekete terepjáró felé rángatni. – Niki ő az anyukám Bella-
mutatott egy barna hajú barna szemű vámpírra. – Ő az apukám Edward –
vörös haj barna szem. – Az egyik nagynéném Rosali
– szőke haj kék szem. – Ő a másik nagynéném Alice
– fekete haj fekete szem és még nálam is alacsonyabb a kissé manószerű lány. – Az egyik nagybátyám Emmet
- két méter magas fekete göndör haj barna szem. – És utolsóként a másik nagybátyám Jasper
– mutatott egy szőke hajú kék szemű világfájdalmas képű srácra – Srácok ő pedig itt…- nem tudta befejezni, mert megjelentek La Pushi vérfarkasok.

·        Hello látom megismertétek Nikit! – jegyezte meg Jared.

·       Micsoda megfigyelő erő! Ezt meg hogy találtad ki? – kérdésemre mindenki röhögni kezdett.

·        Tizenkét év alatt semmit sem változtál. Csak a nőttél még két-három centit. – mondta Jared.

·        Szóval pici vagyok?

·        Mért, mi vagy ha nem pici. 150 centivel.

·        165 vagyok! – dugtam ki rá a nyelvem.

·        Törpe.

· Netán valami bajod van a törpékkel? –kérdezte felvont szemöldökkel Alice.

·    Nem nincs! – vágta rá azonnal Jared. Asszem Alice-szel jól ki fogunk jönni.

·        De amúgy ki is a csaj? – kérdezte Emmet.

·    Niki Hale. Vérfarkas. Az anyukája a Qviliut törzsből származott. De a legidősebb gyerekük szülerése előtt ide költöztek. A nagyapjuk haláláig minden nyarat La Pushon töltöttek. Nikit utoljára három évesen láttuk. – magyarázta Jack. Ekkor egy fájdalmas vonyítást halottunk. Nem tudom, hogy ki lehet az, vagy mégis. Te szent ez… Leah. A fiukkal együtt rögtön rohanni kezdem a vonyítás irányába. Két Berserkerrel küzdött. Láttam, hogy a fiukat falhoz vágta. Megpróbáltam segíteni nekik, de valaki hátulról leütött. A világ elsötétült…                                                                 

      



4 megjegyzés: