2014. november 29., szombat

Holdfogyatkozás 17.Fejezet Zavaros dolgok

Sziasztok! Meghoztam a következő részt! Remélem tetszeni fog. Légyszi komizzatok!
Puszi: Alli!


Holdfogyatkozás
17.Fejezet
Zavaros dolgok
Reggel hulla fáradtan másztam be a fürdőmbe. Amikor megláttam magam a tükörben majdnem szívrohamot kaptam. A tükörből egy táskás szemű kialvatlan én bámult vissza. Gyorsan beálltam a forró víz alá, hogy valamennyire felébredjek. Ma este lesz a Halloweeni buli, amire hála Liamnak bejutottunk. Gyorsan visszamentem a szobámba és felvettem egy rózsaszín csőnadrágot, egy fehér pólót, egy fekete cipőt és egy a bőrdzsekit.
Sminkeltem és kibontottam a hajam. Felvettem a táskámat és mentem reggelizni. Reggeli közben a kiderült, hogy az ikrek behozzák Beccát, Kolt és Corát. Utána Rosi-val elindultunk suliba. A parkolóban a szokásos kis csapat várt minket. Aztán mindenki elindult az órájára. Én az ikrekkel és Liammal indultam meg a gazdaságtan terem felé. Az óra unalmasan telt. Utána bioszunk volt. Amit sikeresen átdumáltam Emivel. Aztán még volt egy Infóm és egy irodalmam ebédig. Ebédnél Stiles mondta, hogy összevont tesink lesz utolsó két órában. Meg azt, hogy terepfutás lesz. Aztán még volt egy spanyolom tesiig. A tesi jó volt végig a lányokkal dumáltam. Aztán mindenki haza ment készülődni a bulira. Még volt négy órám elkészülni így leültem kajálni Rosival. Aztán nekiláttam a készülődésnek. A hajamat begöndörítettem sminkeltem és felvettem a tegnap vett ruhákat.
És már indultam is a földszintre ahol a többiek már csak rám vártak. Aztán elindultunk a buliba. A parkolóba érve már alig hallottam valamit az üvöltő zenétől. A kis tömegünk már várt minket a parkolóban. Amint beértünk én rögtön letámadtam a piás pultot. Tudom, hogy még csak tizenöt vagyok, de a vérfarkasok nem rúgnak be, az alkohol nem fog rajtunk, sajnos. Ekkor a semmiből bukkant fel Liam mellettem.
·        Hali! Niki nincs kedved táncolni? – mosolygott rám.
·        De van! – mondtam, erre elkezdett a táncparkett közepe felé húzni. Vagy egy órán keresztül táncoltunk. Aztán szereztünk egy kis piát és kimentünk.
·        Niki, Scott agyon üt, ha megtudja, hogy berúgtam.
·        Azért biztos nem mivel a vérfarkasok nem tudnak berúgni, nem fog rajtunk az alkohol.
·        Ez komoly? Jó én már voltam részeg és nem fog hiányozni! De Stiles azt mondta te született farkas vagy így soha nem tudsz berúgni? –hadarta a kérdést.
·        Nem bizony! Örök józanságra vagyok ítélve. – felpattantam és elkezdtem visszahúzni az épület felé. Ahogy kinyitottam az ajtót egyenesen Jacksonnak mentem.
·        Bocsi!- mosolyogtam rá.
·        Á, semmi! – legyintett és tovább ment.
·        Niki! – szólalt meg Liam már az épületben.
·        Igen?
·        Kérlek, kerüld el Jacksont. Scott azt mondta kerüljük, de azért a fél szemük rajta legyen, a másik fele meg Kimberlyn.
·        Rendben akkor kerülöm őket, jó?
·        Igen! Jó! –mosolygott és ismét táncparkett közepe felé húzott. Olyan éjfél felé mindenki úgy döntött haza tántorog, mivel holnap suli. A parkolóban vártam Rosit, mikor egy hatalmas csattanást halottam. Így gyorsan odarohantam. Egy srácot láttam a jobb lábában egy nyíllal.

·        Jól vagy? Brett ugye? – Ő volt az, aki hetekkel ez előtt felöklelte Liamot a pályán.
·        Igen a nevem Brett. De te ki vagy?
·        Niki Hale!
·        Á, szóval te is vérfarkas vagy?
·        Igen miért?
·        Mert szerintem a vadászok még itt vannak! –jesszusom, vérfarkas vadászok.
·        Oké, fel tudsz állni? – kérdeztem felpattanva a földről.
·        Azt hiszem igen! – belém kapaszkodva nagy nehezen fel ált.
·        Oké gyere, elviszlek Deatonhoz! Kiszedi a nyilat! – mondtam és elkezdtem a kocsim felé terelni.
·        Deaton a farkas doki ugye?
·        Igen, ő a farkas doki! – a kocsimnál Rosi, Stiles és Malia volt. Ahogy meglátták Brettet azonnal oda rohantak.
·        Te szent…! Mi a franc történt? Brett ki támadt meg? –kérdezte rögtön Stiles.
·        A vadászok egészen a suliig kergettek és lábon lőttek! – mutatott arra a testrészére, amiből kiált egy nyílvessző.
·        Niki, vidd el Deatonhoz. Rosi téged Allison hazavisz. – osztotta ki Stiles. –Én haza viszem Maliát és megyek a rendelőbe. Közben pedig szólok Scottnak, hogy szóljon az alfádnak! Oké, most hogy mindent megbeszéltünk mindenki a dolgára. – még sose hallottam Stílest ilyen komolyan beszélni. De nem szóltam vissza, csak elindítottam a kocsit és már száguldottunk a rendelő felé. Amikor benyitottunk, Deaton csak ki kiabált, hogy „zárva vagyok”.  Aztán kiszedte Brett lábából a nyilat. Már épp indultam volna haza mikor beállt Stiles dzsipje. Így megvártam, míg ideér.
·        Niki, Brett jól van? – kérdezte.
·        Hát biztos, mivel már nincs a lábába nyílvessző. – mondtam nagyot ásítva.
·        Menj haza holnap suli! Én megvárom Scottot és Brett alfáját.
·        Kösz Stiles, biztos nem baj, ha elmegyek?
·        Igen, biztos nem baj! Jó éjt Niki! – mosolygott.
·        Jó éjt Stiles! – mondtam és beültem a kocsimba és indultam haza.
 Otthon csendben osontam fel az emeletre. A szobámba gyorsan bementem a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam. És lefeküdtem aludni. Álmomban megint ott voltam ahol a Kate-es álmom játszódott. De most nem Kate volt ott, hanem Jackson, Kimberly és a kapucnis. Ahogy megláttam őket vigyázba álltak a hátamon a szőrszálak. Mind hárman talpig feketében. Asszem nem volt a Kimberly vel való ellenszenvem alaptalan.
·        Jackson, hadd mutassam be a társadat, egy régi barátomat Kimberly Wilsont. Kimberly, a társad Jackson Whitmort.
·        De azt mondtad, Kate Argent a társam. – méltatlankodott Jackson.
·        Igen így volt! De volt egy apró kis malőr. Valószínű, hogy Kate kitálalt a falkának. –mondta a férfi hideg rekedtes hangján. Amitől összeborzongtam. Csak egy kérdés van a fejembe. Ki ez az ürge? Mit akar?
Ezután az ürge lelépett otthagyva Kimberlyt és Jacksont. Én pedig elindultam körülnézni. Az egyik teremben egy vasrácshoz kötözött Kate volt. A rácsot megismertem, ilyenhez szokták kötözni a vadászok a vérfarkasokat. Legnagyobb meglepetésemre a generátor mellet a Mexikói vadászcsalád vezetője volt. Szegény Kate lebukott. És ez a mi hibánk nekünk szólt, ezért van most itt. Itt az álom megszakadt mivel megszólalt az ébresztőm. Bevánszorogtam a fürdőbe és vettem egy jeges zuhanyt, hogy felébredjek. Utána elvégeztem a reggeli teendőimet és felvettem egy zöld inget, egy barna csőszárut és egy fekete bokacsizmát.
A hajamat felcopfoztam és sminkeltem. Ahogy kinyitottam az ajtómat valaki a fejbevágott.
·        Au! Az ajtón kopogj ne a fejemen jó? – hordtam le Alexet, aki a fejemen kopogott.
·        Bocs csak szólni akartam, hogy ma nem mész suliba! –mondta bűnbánóan.
·        Hogy mi van? Miért nem megyek suliba? – kérdeztem.
·        Azért mert hajnali háromkor estél haza! Meg amúgy is rád fér a pihenés.
·        Hát jó! – mondtam és ledobtam az íróasztalnál lévő székre a táskámat és lementem reggelizni. Nagyon hálás vagyok anyának, hogy megengedte, hogy egy napot itthon lehetek. Egész nap Beccával boltoztam. Nagyon jó volt ez a szabadnap végre nem vagyok hulla.
„Liam szemszögéből”
A buliban kétszer is táncoltam vele. Amikor az ajtóban találkoztunk Jacksonall, nagyon megijedtem. Scott azt mondta kerüljük el messziről. Nem akarom, hogy bárkit is bántson főleg nem Nikit, ha bántaná, nem tudom, mit tennék. Már vagy fél órája otthon voltam mikor megszólalt a mobilom.
·        Hali, Scott mizu? –kérdeztem.
·        „Liam egy óra múlva Derek régi házánál. Brettet meglőtte egy vadász Niki most viszi Deatonhoz. Szóval falka megbeszélés.”
·        Értem! Ott leszek. – vadászok! Már csak ez hiányzott. Nincs e nélkül is elég bajunk?
A megbeszélt időpontra mentem Derek régi házához. Amióta a családja a városba költözött ez a hely üresen áll. Mire odaértem még csak néhányan voltunk. Közös falkagyűlés volt. A város mindkét falkája itt volt. Mivel a vadászok mindkettőnk problémája. Épp elindultam Boydhoz és Ericához mikor megláttam egy kislányt a fal tövében ücsörögni. Alig lehet több tizenkét évesnél. Látszott rajta hogy mindjárt elsírja magát.
·        Szia! Mi a baj? – kérdeztem meg tőle.
·        Semmi! – vágta rá.
·        Én Liam vagyok és te? – próbáltam kedves lenni. Scott mondta, hogy próbáljunk meg összebarátozni velük.
·         Lori Talbott. – szóval most már értem mi a baja.
·        Brett jól lesz.
·        Ismered Brettet?
·        Egy suliba jártunk mikor még ember voltam!
·        Várjunk csak! Te voltál az, aki szétverte az edző kocsiját.
·        Hát… igen!
·        Brett rengetegszer elmesélte! Meg azt is, hogy amikor legközelebb látott akkor már farkas voltál.
·        Hát igen! Két napig jártam emberként a Bachon Hills-be. Aztán Scott átváltozatott.
·        Emberek! Egy kis figyelmet! Fontos megbeszélnivalónk van! – mondta Scott.      

                                                      

2 megjegyzés: