2014. november 22., szombat

Holdfogyatkozás 16.Fejezet Régi barát, új ellenség

Sziasztok! Remélem tetszeni fog az új rész. Azért remélem tetszeni fog. Légyszi szavazatok a kedvenc szereplőtökre és írjatok kommentet. 
Puszi: Alli!  


Holdfogyatkozás
16.Fejezet
Régi barát, új ellenség

·        Szia, Niki! Beszélnem kell veletek! – mondta.
·        Kate...
·        Beszélnünk kell! – mondta és a csuklómnál fogva a napaliba rángatott. – Niki hívd fel Allisont hogy jöjjön ide! De azt is mond meg neki, hogy nem támadni jöttem.  – mondta Kate. Amikor ezt az üzenetet átadtam Alli a túloldalon majdnem elájult. De mondta, hogy húsz perc és mindenki itt lesz. Ami így is lett. Érdeklődve ültük körül a vérjaguárt.
·        Szóval azt szeretném mondani… - de Scott nem hagyja, hogy befejezze.
·        Meg kéne várni Jacksont! – mondja.
·        Nem! Pont erről van szó! Néhány napja a főnököm megjelent, hogy kapok egy társat. Amikor ember voltam még Cris mutatta be. Rá gyanakodtunk, amikor egy új béta volt a városba. De ezt a történetet már mind ismeritek. Még Mexikóban hallottam, hogy Derek átváltoztatta, aztán vérfarkas helyett kanima lett. Szóval a főnököm azt mondta, hogy ő lesz a beépített emberünk a falkában. Tudom, hogy nem hisztek nekem, de ez az igazság, elárultak titeket. Nem muszáj hinni nekem, de én már nem akarok többet ártani. Már csak azt akarom, hogy Cris és Allison egy nap megbocsássák a szörnyű tetteimet. El akarom mondani, hogy nem én, vagyok a fő gonosz, engem is és a vadászokat is csak irányítják. – mondta és felállt és halottuk az ajtó csapódását.
·        Oké, ez furcsa volt. De vajon mit akart ezzel? – szólalt meg először Stiles.
·        Nem tudom, hihetünk-e neki. – mondja Lydia.
·        Én hiszek! – mondtuk Alexszel szinkronban. Aztán elég furán néztük egymásra. Én tényleg bízok benne az álmaim miatt. – Mr. Argent, maga mit gondol? – kérdezi Alex Allison apukáját. Hisz csak az ő húgáról van szó.
·        Nyugodtan hívjatok csak Crisnek! Az a véleményem hogy a húgom sok szörnyűséget csinált, de most igazat mondott. Habár ez korántsem biztos, de azért jó lesz fél szemetekkel Jacksonra figyelni. – én bízok benne, ahogy a bátyja és Alex is.
·        Én fogalmam sincs miért, de meg bízok benne. – Scott szavain mindenki meg lepődött.
 Mivel már esteledett anya mindenkit haza zavart, mert holnap suli. De anya vacsora közben mondta, hogy örülne ha Rosit elvinném a suliba addig, amíg nincs kocsija. Ezután felmentem a szobámba és lefeküdtem. De csoda módjára reggel kialudtan ébredtem. Mivel tudom, hogy ma reggel érkezik a nővérem egoista vámpír pasija. Ezért direkt előbbre állítottam az ébresztőmet.
Gyorsan elvégeztem a reggeli teendőimet és felvettem egy fekete csőnadrágot, egy fehér trikót, egy rózsaszín tornacsukát és egy ugyancsak rózsaszín sálat. A hajamat simán felcopfoztam, utána sminkeltem. A földszinten csapódott az ajtó így gyorsan lementem. Lent megéreztem az egoista vámpírunk szagát.
·        Szia, Kol! –vágom fejbe egy díszpárnával.
·        Hé, hé! A hajam! Becca szólj, rá tönkre teszi a hajam! – hú hogy ez mennyire hiányzott! Amióta elköltöztünk nem ütögethettem a páva fejét.
·        Páva vérszívó!
·        Bolhás! – szokás szerint veszekszünk.
·        Elég legyen, a vitából a végén az egész házat felveritek. – szól ránk Becca.
·        De ő kezdte! - mondtuk szinkronban.
·        Nem érdekel ki kezdte! De mind ketten abbahagyni, mert felveritek az egész házat. – hordott le minket Rebecca.
·        Bocsi! –mondom és kiveszem a narancslevet a hűtőből töltöttem magamnak egy adagot aztán felültem meginni.
·        Niki most azonnal szállj le a pultról, mielöt Kali meglát. –szól rám Lora a konyhaajtóból.
·        Lora, néha lazíthatnál! Ha így fojtatod, hamar ráncos leszel! – Kol beszólásának hatására leestem a pultról a röhögéstől.
·        Kol! Te meg mi a francot keresel itt? – akadt ki.
·        Corához jöttem látogatóba. De. Shh. Ez meglepetés. – erre a nővérem arca meglágyult.
·        Jó! Akkor maradhatsz!
·        Mi mért? Ha csak simán látogatóba jöttem volna, kiraknátok?
·         Igen! És kérdésedre, mert idegesítő vagy.
·         Most megsértődtem. – mondja és kivonul a konyhából.
·        Mi ez a kiabálás? – jön, be Alex holdkóros fejjel.
·        Csajok ki a srác? – jön vissza Alex hangjára rögtön Kol.
·        Kol ő Alex a családunk barátja és mágus. Alex ő pedig Kol Cora pasija vámpír és úgy színt a családunk barátja.
·        Hali! Alex vagyok!
·        Kol! – fogadja el a felé nyújtott kezet.
·        Jó reggelt! – lép be a konyhába Rosi.
·        Még egy új lakó? – kérdezi Kol felvont szemöldökkel.
·        Kol ő itt Rosi, Alex húga úgy színt mágus. Rosi ő itt Kol Cora pasija vámpír.
·        Oh, szia Kol! – köszön Rosi és leült az ebédlőasztalhoz. Olyan hat perc múlva mindenki lent volt kivéve Cora. Miután Car meglátta Kolt majdnem szívrohamot kapott. Utána elmentünk suliba. Az első órám matek volt.
·        Niki te hiszel Katenek? – kérdezi Liam az óra közepe felé.
·        Igen, de azt ne kérdezd, miért mert magam sem tudom.
·        Amúgy van kedvetek eljönni a Haloweni partira? Mármint neked, Emilinek és Ninának.
·        A parti nemcsak a harmadik és negyedikeseknek van? – mi pedig elsősök vagyunk.
·        Hát Scott kikönyörögte az edzőnél, hogy a csapattagok bemehessenek és vihessenek magukkal valakiket. És úgy gondoltam te Emi és Nina bejöhetnétek velem. – éljen. Basszus ruhát kell szereznem holnapra, de sebaj Beccával könnyű lesz.
·        Én tuti megyek! A lányokat pedig meg kérdezem. – éljen, éljen. Ekkor nyílt az ajtó és a Diri hozott be egy lányt.
·        Srácok had mutassam be az új osztálytársatokat: Kimberly Wilsont. Kérlek, segítsetek neki beilleszkedni. –mondja, majd távozik. Kimberly pedig leül Mason mellé. Éljen a tanárnő már nem tud elültetni mivel megtelt a terem. Szünetbe megkérdeztem a lányokat hogy jönnek e a buliba. Amire az volt a válaszuk, hogy délután mindenféleképpen el kell mennünk ruhát venni. Ezt meghalva Lydia megjegyezte, hogy ő is jön, és hogy hívjam fel Beccát hogy ő is jöjjön el. Ebédig még volt egy kémiám egy föcim és egy törim. Azon kívül, hogy kémiáról kidobattuk magunkat Ethanal semmi különleges nem történt. Az ebédlőben ülve láttam, hogy bejön az új lány. Ezzel egy időben iszonyatos vámpír bűzt is éreztem. Ez a szag egy ismeretlen szag. Már matekon is éreztem. Az új lány vámpír e felöl nincs kétségem.
·        Srácok szerintem az új csaj vámpír! –súgtam oda Scottnak és Stílesnek.
·        Szóval azért érzem egész nap a vámpír bűzt. – jegyzi meg Malia. Eléggé halkan kell beszélnünk ahhoz, hogy az asztalnál ülő emberek ne halják.
·        Akkor most mit csinálunk? – kérdezi Isaac.
·        Nem tudom, Scott? –kérdezem az alfát.
·        Fogalmam sincs még sosem volt dolgom vámpírral.
·        Szólnunk kéne vagy Rebeccának vagy Kolnak!
·        Ki az a Kol? – kérdezi Stíles.
·        Kol Cora pasija. 
Ebéd után még volt két tesim aztán hazamentem Beccáért hogy indulhassunk plázázni. Két óra boltozás után mindannyiunknak meg lett a ruhája. Az én választásom egy pink trikóra, egy fekete csőfarmerre és egy fekete magas sarkura esett. Utána hazamentünk, vacsiztunk és elmentem lefeküdni. Álmomban egy régi kőházban voltam. Ott volt Kimberly és egy csuklyás ürge. Egy karót szegezet Kim szívének és rekedtes hangon megszólalt…
·        Kimberly Wilson! Mond, meg azonnal hol van az a vérfarkas.
·        Nem! Előbb a halál! – mondta itt még ember volt.
·        Oh, te kérted! Nézzük a farkasod vámpírként is szeretni fog-e? – mondta és megitatta a véréből.
·        Nem teheted ezt vel… - nem tudta befejezni, mert kitörte a nyakát.
Zihálva ültem fel az ágyon. Mivel visszaaludni már nem tudtam így előkotortam a fiókomból az mp4-em és nekiálltam rajzolgatni. A rajzon az álmomban látott ház köszönt vissza.
Nagyon idegesít már, hogy állandóan rémálmaim vannak.
Kimberly szemszögéből


Ma volt az első napom a Bachon Hills középiskolában. Nagyon féltem mivel Bachon Hills a vérfarkasok városa. Az osztályomba is jár kettő. A fiúban nincs semmi különleges. De a lány, amikkor megláttam esküdni mertem volna rá, hogy Moira Halet látom. Nem tévedtem sokat a lány neve Niki Hale. Moira leszármazottja. Moira száz éve a legjobb barátnőm volt. A mostohatestvére Lance volt életem szerelme. Miután az a vámpír Demien átváltoztatott meg gyűlölt. Végül talált magának egy vérfarkas lányt és összeházasodtak. Én pedig örök életen keresztül szenvedek. Most egy régi ismerősöm hívott ide, hogy segítsek neki leszámolni a helyi falkával és a Hale családdal. Én meg jobb dolgom nem lévén elvállaltam a melót. Egy kis vérontás mindig felvidít. A barátom bemutatta suli után a társam Jacksont. Jóképű srác.                

3 megjegyzés:

  1. Köszi! Köszi! Köszi!!! Imádom Stiles-t! Üvd: Vic

    VálaszTörlés
  2. Véletlenül nem szerepelhetne többet? Üdv: Vic

    VálaszTörlés
  3. Szia Vic! Meg próbálhatom hogy a következő részben többet szerepeljen ! Üdv

    VálaszTörlés