2014. november 8., szombat

Holdfogyatkozás 14.Fejezet Egy titok félig kiderül, és már újabb kerül a helyére

Sziasztok! Meghoztam a következő fejezetet remélem tetszeni fog. Ha elolvastátok és van kedvencetek szavazatok rá. Így több szerepet fog kapni! Ha van valami jó vagy rossz véleményetek az oldallal kapcsolatban azt írjátok meg kommentben. Kellemes olvasást a részhez.
Puszi Alli!      

Holdfogyatkozás
14.Fejezet
Egy titok félig kiderül, és már újabb kerül a helyére

Edzés után hazamentünk, vacsoráztunk aztán még beszélgettünk egy kicsit. Végül Kali elküldött minket aludni mivel 21:32 volt. A szobámba felmentem onnan pedig egyenesen a fürdőbe. Jól esett a forró víz a bőrömnek. Közbe eszembe jutott, hogy már majdnem három hónapja itt lakunk. Ez a pár hónap olyan gyorsan elrepült és annyi minden történt. Hisz azért jöttünk ide, hogy itt tanuljak, és hogy elkapjuk a családunk gyilkosait. És Kate itt van, mi pedig elkapjuk. Hogy féltem az itteni falkától, akik mostanra a legjobb barátim. Találkoztam Liammal megismertem Masont, Emilit és Ninát. Ez az egész város egy természetfeletti paradicsom. Megráztam a fejem és kiszálltam a zuhany alól és bedőltem az ágyamba. Már fél álomba voltam mikor valaki kopogott az ajtómon. Egy morgás után kivánszorogtam és kitéptem az ajtómat.
·        Aiden mit akarsz este 11 órákkor? – mi a francot akar ez itt éjnek évadján!
·        Hát csak azt akartam kérdezni, hogy! Őhm… hogy… szerinted… izé… őhm. Vedd, úgy hogy itt se voltam. – rohant be a szobájába.
 Hu, ez fura volt, gondoltam miközben visszadőltem a pihe-puha ágyikómba. Az álmok világa rögtön magába szippantott. De csodával határos módon semmilyen mágus farkasos álmom sem volt. Így reggel hosszú idő óta először kipihenten ébredtem. A reggeli teendőim elvégzése után felvettem egy csőfarmert, egy szürke trikót rá pedig egy fekete félvállas pulcsit.
 A hajamat erős copfba fogtam utána pedig sminkeltem. Miután mindennel végeztem lementem reggelizni. Nagy mázlimra holnap szombat és mennek Alexnek autót venni. Így nem nekem kell majd őt fuvaroznom a suliba. Mivel ma még nincs kocsija így ismét én viszem a suliba. Egyszer csak megszólal…
·          Amúgy mit álmodtál a múltkor mikor éjjel találkoztunk? – a francba elmondjam neki vagy nem kéne, lehet, hogy őrültnek nézne, ha elmondanám, hogy egy ezer éves vérfarkas legendával álmodok mostanában.
·          Nem emlékszem már! – nem tudhatja, meg hogy a mágus farkasról álmodok szinte minden éjjel.
·          Hazudsz! – mondta egyszerűen.
·          Nem igaz! – na, jó tényleg hazudok, de ezt ő nem tudhatja.
·          De, hallom a gondolataid, és nyugi nem nézlek bolondnak!
·          Hogy mi van?! –tapostam bele a fékbe úgy, mint ahogy az akció filmekben szokták.
·          Hallom az emberek gondolatait! Ez amolyan mágus képesség. –mondta miközben újra elindultunk.
·          És biztos nem nézel miatta bolondnak?
·          Biztos! Csak az álmaid okát nem tudom! Még! – mondta majd kiszállt a suli parkolóban. Ahol már a többiek vártak minket. A legjobban azon lepődtem, meg hogy most McCall-ék is ott voltak.
·          Sziasztok! – köszöntünk az összegyűlt kis tömegnek.
·          Niki lenne egy fontos kérdésem?  - szólalt meg mellettem Mason törin.
·          Mond!
·          Jössz az esti meccsre? Ez lesz a hivatalos meccsünk a Dewerford előkészítő ellen!
·          Hát persze hogy jövök! Miből gondoltad, hogy nem?  - kérdeztem.
·          Nem tudom csak megszoktam, hogy mindig megkérdezem.
Ezután ebédig volt még egy matekom és egy spanyolom. Az ebédlőben megbeszéltük a csajokkal és Masonnel hogy nyolckor a suli parkolóban mivel fél kilenckor kezdődik a meccs. Ebéd után még volt egy bioszom és két tesim. Utána hazamentem.
Felvettem egy farmert, egy szürke pólót és egy fekete comverset és a kedvenc bőrdzsekimet.
A hajamat begöndörítettem sminkeltem és már indultam is vissza a sulihoz.
A parkolóban a lányok már csak rám és Masonre vártak. A meccs gyorsan elment, persze mi nyertünk. Habár ennyi természetfelettivel egy csapatban lehetetlen lett volna nem győzni. Már a parkolóba voltunk mikor leesett, hogy már megint a lelátón hagytam a dzsekim. Mikor mondtam a többieknek, hogy visszamegyek érte Liam rögtön velem jött.
·          Mért is jöttél velem? – kérdeztem a szöszitől út közben.
·          Kate miatt! A múltkor is ilyenkor támadt meg! – ok ebben igaza van. Gyorsan felfutottam a lelátóra a kabátomért mikor egy hangot hallottam meg a fejemben.
·          Hallgathatnál a fiúra nagyon eszes ahhoz képest, hogy szőke. De nyugi most nem foglak titeket lerohanni! Csak azt akartam, hogy tudd, tudom mi vagy valójában. Akkor is, ha te még nem is tudod. Ha többet akarsz tudni, kérdezd a tanítót, Merlin leszármazottját.” – hallottam Kate hangját a fejemben. Plusz tudnivaló a vérjaguároknak van telepata kepeségük.  
·          Niki minden rendben? – tette a vállamra Liam a kezét.
·          Aha aszem! – mondtam majd halványan rá mosolyogtam. Gyorsan visszamentünk a többiekhez, és mindenki elindult haza. Alexszel beültünk a sevimbe és elindultunk haza.
·          Alex kérdezhetek valamit? – nagyon böki a csőröm amit Kate mondott.
·          Hát persze! – mosolygott.
·          Tegyük fel, hogy a vérjaguároknak van telepata kepeségük és Kate üzent nekem valamit… - nem tudtam befejezni, mert közbevágott.
·          Mit mondott?! – kérdezte elég aggódóan.
·          Azt hogy tudja, mi vagyok akkor is, ha én még nem! Meg, hogy ha többet akarok tudni, kérdezzem Merlin leszármazottját a tanítót. – erre Alex szemei ki kerekedtek.
„Alex szemszögéből”
A meccset meg nyertük. Mindenki elindult haza. Niki meg én is beültünk a kocsijába. Egyszer csak megszólal.
·            Alex kérdezhetek valamit? – van valami furcsa a hangjában.
·            Hát persze! – mosolyogtam rá biztatóan.
·            Tegyük fel, hogy a vérjaguároknak van telepata kepeségük és Kate üzent nekem valamit… - nem hagytam neki végigmondani. Csak abban reménykedem, hogy az a korcs nem tud semmit.
·            Mit mondott?!- kérdeztem aggódóan, csak ne tudja!
·            Azt hogy tudja, mi vagyok akkor is, ha én még nem! Meg, hogy ha többet akarok tudni, kérdezzem Merlin leszármazottját tanítót. – Mi van??? ez nem lehet nem tudhatta meg. Ez egy ezer éves titok nem derülhet rá ilyen könnyen fény. De a legfőbb, hogy rólam honnan tud, honnan tud a tanítóról, honnan tudja, hogy Merlin leszármazottja vagyok.
„Kate szemszögéből”
Ma kaptam egy telefont. Hogy a Nikiékkel lógó mágus a tanító. Amikor letettem a telefont akkor jelent meg. Sötét csuklyát viselt, mint mindig. Neki dolgozom amióta visszajöttem Bachon Hills-be. Ő az egyike az öt vadásznak, akik a különleges vérfarkasokra vadásznak. Per pillanat három ilyen van a városban. Kettőről biztosan tudunk. Deaucalion a démon farkas, Scott McCall az igaz alfa, és itt van még a mágus farkas, akinek a kilétére még nem derült fény.
·            Hogy haladsz a farkas falka bosszantásával Kate? – kérdezte hideg reszelős hangon.
·            Jól! – vigyorodtam el ördögien.
·            Mi van a mágus farkasunkkal, Tudod már ki ő? – már jó néhány éve neki dolgozom, de még mindig félek tőle. Az ő ötlete volt a Hale család legyilkolása is, ő keseríti meg a McCall falka és az unokahúgom életét, nem is beszélve az öcsémről és egész Bachon Hills–ről. Ő miatta történik ez a sok gyilokság. Ő bérelte fel Meredithet a feketelista megalkotására. De Scott és falkájának helyén volt az esze és lebuktatták.
·            Kate! Megtaláltad már a mágus farkast vagy a tanítót? – kérdezte kissé már üvöltve.
·            Nem egyikről sem tudok semmit. – felelte egyenesen a szemébe nézve. Nem tudhatja meg ki a tanító, a mágus farkast meg pláne nem. Mivel mindkettő gyerek. Ezzel talán sikerül elérnem a családom megbocsátását, azt hogy Allison és Cristian visszafogadjon a családba és ne gyilkosként tekintsenek rám.
·            Jó! Kapsz egy társat, aki képes a falka közelébe férkőzni! Had mutassam be az új társad Jacksont Whittemort! – mutatott az eddig mellette ácsorgó szőke kanimára. Aki gonoszan elvigyorodott. Na, ebből nehezen fogok kimászni. Mért kell ennek a görénynek is most elárulni őket. Szólnom kell Nikinek. Miután a főnök és a taknyos elment elkezdtem koncentrálni Alexre.
·            „Alex kérlek hallgass meg! Nagy veszélyben vagytok…”- remélem meg hallgat.
·            „Tudom, mivel vadászol ránk.”- mondta rengeteg gúnnyal a hangjában.
·            „Nem ennél sokkal rozszabról van szó! Elárultak titeket! Nem bízhattok meg Jacksonban! Én már nem akarok senkinek sem ártani. Csak azt akarom, hogy a családom visszafogadjon. Tudnod kell róla, hogy az öt vadász egyike a városban van. Deaucalion, Scott, te és a mágusfarkas életveszélyben vagytok. De a többieket sem akarja életben hagyni.”- mondtam el mindent, ezzel elárulva a vadászt, meghozva életem első helyes döntését. Legalább is remélem, hogy ez a helyes út. vagyis remélem, hogy ez a helyes út.
Niki szemszögéből”
Éjjel újabb különös álmom volt. Kate, Jackson és egy kapucnis ürge egy csatornaszerűségben beszélgettet arról, hogy Whittemor lesz a besúgójuk. Utána pedig miután az áruló és az ürge lelépett Kate szólt gondolatban Alexnek. Mivel nem tudtam aludni ezért elkezdtem rajzolgatni minek eredménye
egy telihold előtt álló gyönyörű fekete farkas. Épp leraktam a képet az íróasztalomra mikor a szemem elsötétült és éreztem, ahogy fejem koppan a padlón. Egy erdőben voltam mikor újra láttam. Láttam, ahogy öt ember kört áll egy tűz körül mely mellet egy banya kántál…     


4 megjegyzés: