2014. szeptember 24., szerda

Holdfogyatkozás 9.Fejezet Minden összejön

Sziasztok! Sajnálom hogy csak most készült el de rengeteg tanulnivalom van. De ha enyitvártatok rá akkor jó olvasást. 
Alli



Holdfogyatkozás
9.Fejezet
Minden összejön

Leparkoltam a házunk elé. Berohantam az épületbe, azon belül is a szobámba. Felvettem egy sötétkék koptatott farmert, fekete pólót egy fekete piros kockás inget, melynek csak az alsó három gombját gomboltam be és hozzá egy fekete rocker csizmát. Ránéztem a telómra, aminek az órája 19:00 mutatott. Így felkaptam a táskám le a lépcsőn be a kocsiba azzal pedig a suliba. Amikor leparkoltam láttam, hogy a lányok és Mason a parkolóban vár.
·        Sziasztok! – érek oda hozzájuk.
·        Szia! – köszönnek mind a hárman.
·        Lányok most, hogy Niki is megjött ideje lenne odamenni a pályához, mert a végén még nem lesz hely. – mondta Mason.
·        Oké! Menjünk! –húztam magam után Emilit és Ninát. A pályához érve leültünk a második sorba.
·        Sziasztok! –ül le mellénk Allison, Lydia, Malia és egy szőke hajú vérfarkas.
·        Hali! – köszönünk nekik. Rám lehet, hogy most néhányan furán néznek, mert az 1000 wattos mosolyt lehetetlen letörölni az arcomról.
·        Szia, Erica vagyok! – nyújtotta felém a kezét a vérfarkas csaj.
·                   Szia, Niki! –fogadom el a felém nyújtott kezet. Erről még álmodni sem mertem előtte, hisz úgy féltem, hogy mi lesz, ha Scott meg tudja, hogy én is vérfarkas vagyok. Ráadás Derek húga szóval Hale. De most kezdődött a meccs ezért neki álltam meg keresni Liamot a szememmel és ekkor valaki levágódott közém és Nina közé.
·                   Szia, húgi! –köszönt Cora.
·                   Szia. – köszönök a nővéremnek. – Nina bemutatom a nővérem Corát Car ő az egyik barátnő Nina. – mutattam be őket egymásnak. Ezek után teljes figyelmem a pályára szegeződött. Egyszer csak észrevettem egy másik vérfarkast a pályán, aki egyenesen Liamnak ment. Már épp megijedtem volna, mikor Allison oldalba bökött.
·                   Nyugi az csak Brett! Egy másik falkából és Liam előző sulijából. Valamiért haragszanak Liamra! – mondta a fekete hajú csaj.
·                   Oké! Köszi, a gyorstalpalót! –jó fej csaj ahhoz képest, hogy farkas vadász.
·                   Nincs mit! – mosolygott.
 Ekkor nagy puffanás és Scott kiterülve a pálya közepén. Erre mindenki felugrott. Csak most vettem észre hogy Brett is kiterült. Egyes szabály: sose kekeckegy az alfával. Kivéve, ha az Scott, mivel most ő is kiterült. Ekkor megéreztem az ő szagát. Hogy kiét? Kate-ét. De ez csak egy pillanat volt és utána semmi, így nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget. Folytattam a meccsnézést.
Most van vége a meccsnek, amit 23:05-re nyertünk. Így felugrottunk és sikoltoztunk. Ennek oka az volt, hogy ezzel bejutottunk az államira. Amit minden évben megnyerünk amióta Scott a kapitány. Legalábbis ez hallottam Masontöl az ebédszünetben. Miután gratuláltam a csapattagoknak elindultam a parkolóba hogy megvárjam az ikreket. Egyszer csak meg ált mellettem égy min. 2 méter magas sötétbőrű vérfarkas. Ő asszem Vernon Boyd ezért nincs mitől félnem. Hisz Scott falkájának tagja.
·        Szia! Boyd vagyok! – nyújtott felém kezet a kétméteres farkas.
·        Szia! Niki! – fogok vele kezet.
·        Biztos, hogy te vagy Derek húga? – vonta fel egyik szemöldökét.
·        Igen! Kétszáz százalék hogy Hale vagyok! Miért? – vonom fel a szemöldökeimet.
·        Mert kedves vagy! Derek meg hát…
·        Bunkó, cinikus – sorolom a jelzőket a bátyámra.
·        Ja! Igen! Bocs tudom, hogy a bátyád! De velünk így viselkedik! – megértem Derek tud bunkó lenni. Ekkor megláttam Erica közeledő alakját.
·        Sziasztok! – jött oda. – Látom megismerted Nikit! – mondta Boydnak. Mostanra az ikrek is ideértek. Megismerkedtek Boydal és Ericaval. Épp indítottam volna a kocsit mikor SMS-em jött. „Gyere el Allisonékhoz! Buli lesz! Ünnepeljük a győzelmünket. Liam!” . Gyorsan kipattantam és szóltam az ikreknek hogy ne haza menjenek hanem Argent ékhez. Mikor bementem a vadászházba Kira rögtön mellettem.
·        Hali! Kira vagyok!
·        Hali! Niki, de szerintem ezt már tudod. – mosolyogtam.
·        Igen! Gyere, bemutatlak téged a falkánk többi tagjának! – kezdett el vonszolni befelé.
·        Oké! Nagyon, köszi! – vigyorgottam továbbra is úgy, mint egy tejbe tök.
·        Szívesen!
·        Niki ő itt Lydia Martin! A Banshee. – Mutatott be egy vörös hajú csajnak. Utána tovább rángatott.
·        Ő itt Malia! – mutatott be a vérprérinek is.
·        Ő Stiles! – mutatott be a bátyámat idézve „Hiperaktív idiótának”.
·        Ő Isaac! – mutatott be annak a srácnak, akibe Emi bele van esve.
·        Köszi Kira! Tényleg nagyon köszönöm.
·        Semmiség. Hisz barát vagy.
·        Igen hát persze!
·        Amúgy mióta jártok Liammal. – kérdésére az éppen nyelt innivaló megakadt a torkomon.
·        Hogy mi? Mi… őhm… nem… mi nem járunk.
·        Oh! Bocs, de én azt hittem! Mivel láttam, hogy nézett rád az előbb! És szerintem totál beléd esett.
·        Hát az igazat megvallva nekem is tetszik. – most ő vigyorgott úgy mit a tejbe tök.
·        Tudtam! Tudtam! – ugrált.
·        Oké! Látom jól vagy!
·        Aha! – még mindig nagyon vigyorgott. De mivel az óra 23:15 mutatott az ikrek kirángattak a házból. Épp indultam volna mikor Liam jött oda. Intettem a testvéreimnek, hogy menjenek.
·        Gratula! Nagyon jók voltatok- gratulálok, hogy megnyerték a meccset.
·        Köszi! – vigyorgott.
·        Scott mondott valamit a falkának rólam? – kérdeztem hirtelen.
·        Igen!
·        És mit mondott?
·        Azt hogy neki szimpatikus vagy meg azt, hogy jó hogy végre megismertük Derek valódi családjának maradékát.  Ja meg hogy Derek meghívott minket hozzátok, hogy megismerjük a családját. –remek a bátyám meghívta Scott teljes falkáját.
Utána elköszöntünk. beültem a kocsimba és elindultam haza. De útközben eszembe jutott, hogy a suliban hagytam a kabátom így elindultam oda. Szerencsére a dzsekim még mindig a lelátón volt. Ahogy beleszagoltam a levegőbe megéreztem Kate szagát. Amint megfordultam megláttam magam előtt a két Berserkert. Mivel tudom, hogy egy ereje körülbelül hat alfáéval ér fel. Ezért amilyen gyorsan csak tudtam elkezdem rohanni a kocsim felé. Már majdnem elértem a kocsiajtót mikor valami megragadott és egy közeli oszlopnak vágott.

„Liam szemszögéből”
Láttam, hogy Kirával beszélget, és hogy Kira bemutatja neki a falkát. Egész este öt figyeltem. Már az első találkozásunkkor nagyon megkedveltem. De mióta McCall átváltoztatott totál belezúgtam. Mikor ezt elmondtam Scottnak azt mondta, hogy használjam biztos pontnak, mint ő anno Allisont. Ami jó ötlet, mert akkor végre meg tanulnám irányítani ezt az egész vérfarkas dolgot.
·        Haver ne bámuld már így! – megfordulok, és szembe találom magam Ethanal vagyis remélem, hogy ő volt az.
·        Nem bámulom! – vágtam rá.
·        Oh, tényleg? Ugye tudod, hogyha ezt Aiden észrevenné abból bunyó lesz. – mondta kioktató hangsúllyal.
·        Azt tudom, de nem érdekel, ha összever a tesód, az sem. Mert Niki megérné még azt is, hogy összeveretessem magam! – tényleg nagyon belezúgtam.
·        Tudom!

Ekkor egy üvöltést halottunk. Ami Niki volt. Bajban van. Ethan és én egyszerre kezdtünk el rohanni a suli felé. Amikor odaértünk láttuk, ahogy a vérjaguár az egyik oszlophoz vágta Nikit. De mikor elkezdtem felé rohanni a két Berserker állt előttünk.            

2 megjegyzés: