2014. szeptember 13., szombat

Holdfogyatkozás 8.Fejezet Egy átlagos nap

Holdfogyatkozás
8.Fejezet
Egy átlagos nap




Reggel az órám csörgése ébresztett. Átvánszorogtam a fürdőbe és elvégeztem a reggeli teendőimet. Felvetem egy fekete csőnadrágot, szürke inget, fekete mell alá érő bőrdzsekit és szürke converst. Sminkeltem és felcopfoztam a hajam. Reggeli után még megkaptuk Aidennel hogy utolsó óra után rögtön haza kel jönnünk. Mivel még ezen kívül minimum egy hétig biztos a szobafogság. Eligazítás után bepattantam a kocsimba és irány a suli. Mikor kiszálltam a kormány mögül Em és Nina már rohant is hozzám.
·        Szia, Niki! – köszöntek szinkronban.
·        Sziasztok! – de tök jó hogy végre vannak barátaim. Mivel Mistik Falls-ba egy sem volt. Hirtelen a semmiből termet mellettünk Liam és Mason. 
·        Sziasztok! – köszöntek a fiuk.
·        Hello! – Liam most is annyira helyes.
·        Lányok jöttök az esti meccsre? Igazából edző meccs lesz a Dewerford előkészítő ellen! – Mason még mindig menyit bír beszélni.
·        Aha! Természetesen ki nem hagynánk! – bólogatott fejvesztve a két barátnőm.
·        Niki! Te is jössz? – kérdezi Liam. Én megráztam a fejem.
·        Miért? – kérdezte rögtön.
·        Péntek este a buliból két és fél órás csúszással értem haza. Ezért két hét szobafogságot kaptam. – ez olyan gáz. Várjunk csak Aiden is szobafogságban van, ha őt elengedik talán engem is. – Fiúk Aiden játszik a meccsen?
·        Igen! Mért? – hát most a bátyámat is beégetem.
·        Mert ha ő mehet, én is! – ekkor Liam arrébb rángatott. Mikor már biztos volt, hogy nem hallanak meg szólalt…
·        Te tényleg olyan vagy, mint Scott meg én? – Scott elmondta nekik.
·        Igen – ezt az egy szót olyan nehéz kimondani.
·        Akkor igaz, hogy te Derek Hale húga vagy? – szóval mindent elmondtak nekik.
·        Mivel a nevem Niki Hale!
·        Tényleg. – aszem sikerült össze zavarnom. Mivel össze visszahebeg, habog.
·        Ja!
·        Oh, tényleg, Scott üzeni, hogy a pályánál vár téged és a tesóidat. De ők már ott vannak. – azzal, ahogy kimondta én elindultam a megnevezett, hely felé. De mikor a pályához értem elszállt az a nagy magabiztosságom és egyre lassabban közeledtem a pályán összegyűlt kis csapat felé. Név szerint: Kira Yukimura, Malia Tate, Lydia Martin, Allison Argent, Isaac Lahey, Stiles Stilinski és az alfa Scott McCall. Emellett az ikrekhez is eljutott a találkakérés. Mivel Aid elégé fura képet vágott ebből gondolom, hogy Eth rángatta ide. Mosolyt erőltetek az arcomra és eléjük lépek.
·        Sziasztok! – na, jó ilyen béna nem lehetek, hogy elcsuklik a hangom egy szó kiejtésénél.
·        Szia! Scott vagyok! – nyújtott kezet az alfa.
·        Niki! – fogadom el a felém nyújtott kezet.
·        Szóval te vagy Derek húga! – szólal meg egy hang Scott háta mögül. A hang tulaja nem más, mint Stiles.
·        Igen! – most komolyan emberek! Niki Hale-nek hívnak hát persze, hogy a húga vagyok. – Legalábbis az egyik! – a mondatom elérte célját, a beszóló fiúnak kikerekedek a szemei.   
·        Van több húga is? – veszi át a szót a ledöbbent fiútól Allison.
·        Yes! Lora és Cora! Miért nem mondta? – az egyöntetű fejrázásból jöttem rá, hogy olyan dolgot árultam el, amit nem kellet volna. Emiatt olyan fehér lettem, mint a hó.
·        Nem mondta, de nem baj, hisz most már tudjuk. Ahogy azt is, hogy Derek mért tűnik el napokra! – Scott kedves, pedig hogy féltem ettől a beszélgetéstől. De ekkor meghallottuk az órát jelző csengőt. McCall intet, hogy menjek órára ezért az épület felé vettem az irányt, azon belül is a matekterembe és azon belül Liam mellé. Körülbelül az óra közepén megszólalt Liam!
·        Mi történt?
·        Mikor? – egy kicsit bővebben is kifejezhetné magát!
·        Reggel! Mit akart Scott?
·        Beszélni! – vajon ő mire gondolt?
·        Bővebben?
·        Nincs bővebben, mert még nem fejezte be! Igazából el se kezdte. – gondolkodtam el hangosan.
·        Aha! Ha mond valami érdekeset, elmondod? – úgy látszik, már megint furdalja az oldalát a kíváncsiság.
·        Jó, legyen! – és ekkor egy krétadarab ütődött a fejemnek.
·        Niki! Lennél szíves az óra hátralévő részében átülni Mason mellé? – sipákolta a tanárnő tettetett kedvességgel. Mivel nem mozdultam meg, újra kezdte. – Nem kérésvolt Ms. Hale, hanem parancs! Szóval azonnal üljön át Mason mellé. – összeszedtem a cuccaimat és átbaktattam Mason mellé.
·        Hali! – fancsali képet vágva ülök le Liam legjobb haverja mellé.
·        Szia! – mosolyog rám. Én is megpróbálok valami mosolyszerű arckifejezést felvenni, de szerintem inkább vicsorgásnak tűnt. Hála az égnek a következő órám Kémia és mindent kipanaszkodhatok a bátyámnak. Az óra hátralévő felében a perceket számoltam. Az óra végét jelző csengő mentett meg. Felpattantam és én voltam az első, aki elhagyta a termet.
·        Hali Eth! – köszöntem a Kémia terem előtt szobrozó bátyámat.
·        Hali! – valami történhetett, hogy ilyen fancsali képet vág.
·        Mi történt? – lehet, hogy nagy baj van.
·        Semmi! Csak nem bízom ebben a McCall-ban, sem pedig a falkájában. – aha, szóval ez a baja.
·        Nyugi! Szerintem nem veszélyesek, vagyis ránk nézve nem! Derek elmondta nektek, hogy Scott mit mondott a bétájának. Amikor azt mondta, gyilkost csinált belőle! –erre a bátyám a fejét rázta ezzel jelezve, hogy nem tudja, - Ragadozók vagyunk, de nem kell gyilkossá válnunk! – és ekkor megszólalt a csengő jelezve, hogy nekünk már rég a terembe kéne lennünk. Így gyorsan berohantunk a terembe és levágódtunk a helyünkre.
·        Kidobassam megint magunkat? – haha, látom Eth formában van.
·        Látom formában vagy Bátyó! – van jó is abban, ha az embernek vele egyidős bátya van. Mármint az én esetemben fogadott bátya.
·        Szia, Niki! –ugrott a nyakamba Em.
·        Szia! – öleltem vissza.
·        Neked is, szia, Emili! –szolt be a bátyám Em-nek. Én pedig fejbe vágtam a drága jó bátyámat.
·        Oh, szia Ethan! –zavarodott meg a barátnőm. – Ugye te vagy Ethan.
·        Igen! Én vagyok Ethan. De nyugodtan hívj csak Eth-nek.
·        Oké! Akkor ezt meg jegyzem. –Innen megkülönböztethetőek az ikrek Eth kedves Aid pedig bunkó, igaz csak azzal, akit nem bír.
·        Gyerekek! Leülni! Emili a helyedre! – jött be Mis. Martin. Ő Lydia anyukája. Ezen a Kémián Eth nem dobatott ki minket. Óra után mentem az ebédlőbe. Már megszokásból ültem le Liam-ék asztalához, én is, az ikrek is, Em és Nina is.
·        Na, akkor jössz a meccsre Niki? – ült le Mason.
·        Igen! Természetesen, ki nem hagynám! – ebéd előtt felhívtam Kalit, aki megengedte. Jupi.
·        Kell is a szurkolás mivel a Dewerford is állami jelölt. Igaz ez csak edző meccs lesz.



  • Oké! Ott leszek. – Mondtam. Még volt öt uncsi órám. Ezután elindultam haza átöltözni. Emmel és Ninával megbeszéltük, hogy 19:30-kor a suli előtt talizunk.                               

4 megjegyzés:

  1. Oké, nekem ez nagyon bejön!!!Szereztél egy rendszeres olvasót! Victoria

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Victora!
      Nagyon köszönöm hogy írtál! Örülök hogy tetszik és hogy végre van egy redszeres olvasom.
      Szóval Nagyon de nagyon köszönöm

      Törlés
  2. Szeretem a teen wolfot is és ezeket a szereplőket is.csak nem vagyok egyedül ezzel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem Teen Wolfot és a szereplöket azért hoztam létre az oldalt. Remélem!

      Törlés