2014. szeptember 6., szombat

Holdfogyatkozás 7.Fejezet Emlékek

Holdfogyatkozás
7.Fejezet
 Emlékek

Másnap reggel komásan kivánszorogtam az ágyból. Utána elvégeztem a reggeli teendőimet. Felvetem egy fekete nadrágot és egy szürke ejtett vállú pólót, felcopfoztam a hajam és lebaktattam az étkezőbe. Lora és Kali a konyhában készítették elő a reggelit. A többiek az asztalnál ültek kivéve Aiden. Én is leültem, Eth mellé.
·        Jó reggelt! – ültem le – Aiden hol van? – néztem a többiekre.
·        Alszik! – felelte meg a kérdésemet Eth. Ekkor nagy csörtetés a lépcső felöl, mikor odafordulunk, meglátjuk Aiden kómás fejét. Nagy nehezen odabotorkált az asztalhoz és levágódott a mellettem lévő székre.
·        Jó reggelt! – köszöntünk neki mind mire ő morgott valami „köszi, nektek is” szerűséget. Aztán Kali megkért, hogy segítsek teríteni, amit meg is tettem. Nekiláttunk a reggelinek Aiden és én is megittunk három bögre kávét. Egyszer csak Kali megszólalt…
·        Niki, Aiden ti mikor is értetek haza? Mert amikor én 3:00 fen voltam még csak Ethan volt itthon! – Aidennel egymásra néztünk és küldtem neki egy „ez nem lehetséges honnan tudta meg” pillantást. Aztán megszólaltam…
·         Bocs! Tudom, hogy 2:00 beszéltünk meg, de nem néztem az órámra és ezért értünk haza később! –szabadkoztam Aid nevében is.
·        És menyi az a később? – kérdezte mire Aid-del összenéztünk.
·        4:30! – mondtuk szinkronban.
·        Akkor tudjátok ez mit jelent! Két hét szobafogság mind kettőtöknek! – ahogy sejtettem nem úsztuk meg.
·        Jó! – mondtuk egyszerre.
Reggeli után felmentem a szobámba. Körülnéztem, már majdnem két hónapja lakunk itt, de még mindig idegen a hely. Utána elkezdem gondolkodni az este történteken. Hogy a csajokkal beszélgetünk, piáltunk. Táncoltam Liammal. A vér préri. Az, hogy a csajok szerint belezúgtam Liambe. Az üvöltés az erdő felöl. Vajon ki lehetett az? Olyan ismerős volt, tuti hogy már hallottam valahol. Igaz, sok vérfarkas üvöltést hallottam, már de ez valahogy olyan más volt. Mintha nem is farkas lenne inkább olyan jaguáros volt. Vérjaguár. Vajon ez lehetséges lehet, tényleg létezhet? Emlékszem anya azt mondta, hogy vannak különleges esetek, amikor a farkasok a valódi alakjukat veszik fel ilyen például a Kanima. A sztori szerint az a farkas, akit megharapnak, de elintézetlen dolga van, az emberek közt az nem vérfarkassá válik, hanem valódi alakot ölt. Ez azt jelenti, hogy a külseje tükrözi a belsejét. Közben leültem a kanapémra. És onnan folytattam a gondolatmenetet, ahol abba hagytam. Szóval valódi alakos farkas lehet, aki vérjaguár alakot vett fel. De ez még midig abszurd, pedig vérfarkasok közt nőttem fel, ráadásul én is az vagyok. De ez természetfeletti szemmel nézve is lehetetlen. Ahogy tovább gondolkodtam eszembe jutott, hogy amikor kimentem a kocsihoz éreztem valami szagot. Este nem érdekelt, de így visszagondolva ismerős volt, de mégis más. De vajon honnan ismerem? Olyan ismerős volt éreztem már valamikor. A tűz napján, akárki is volt, annak köze volt a családunk halálához. Az egyik gyilkos visszatért Bachon Hillsbe. Várjunk csak! Sejtem, sőt tudom kié volt a szag. De az lehetetlen azt mondták meghalt. Ez azt jelenti, mert nem jelenthet mást, mint hogy Kate Argent él. Ahogy egyre jobban belegabalyodok a múlt és a gondolataim hálójába, úgy tisztul ki előttem a kép a családom halálával kapcsolatban.
Ekkor kopogást halottam az ajtómon így felugrottam és kinyitottam az ajtót.
·        Tessék? – kérdeztem az ajtó előtt ácsorgó Derektől. Aztán szélesre tártam az ajtót.
·        Bemehetek? – valamiben sántikál az én drága jó bátyuskám.
·        Aha
·        Szóval azt szeretném mondani, hogy szóltam Scottnak és azt mondta, hogy majd hétfőn szeretne veletek beszélni a suliban. – magyarázta.
·        Oké! Köszi hogy szoltál.
·        Jó! Szia! – Mondta és már majdnem elérte a kilincset, de visszarántottam. Ő értetlenül meredt rám. Én magabiztosan elmosolyodtam.
·        Derek! Kérdeznem kel valamit és őszinte feleletet várok! – bólintott, én pedig folyattam – Kate Argent él nem halt meg igaz?
·        Ho-ho-honnan tud-tudod? – dadogott a bátyám.
·        A buliban, amikor kijöttem éreztem egy szagot és beazonosítottam. – na, most megvagy hát ebben sántikáltál.
·        Kali éknek ne mond el! Kérlek!
·        Oké! De akkor elmondod, hogy mi történt. – nem vagyok jótékonysági segélyszervezet, hogy csak úgy ne köpjem be, tennie kell érte.
·        Jó! – ez az! Nyert ügyem van! Leültünk és ő mesélni kezdett.
·        Néhány éve amikor Kate meghalt, kitépték a torkát és sajnos a karmok túl mélyre mentek és így át változott. De nem vérfarkassá, hanem egy sokkal rosszabb lényé, aki két Berserkerekel jött a városba, mert ő nem más, mint: Vérjaguár. – tudtam, hogy az az izé jaguár. Ötös az érzékeimnek. – De ő is rajtavan a már korábbam említett feketelistán. Ja, el is felejtetem mondani dekódoltuk az egészet és ti nem vagytok rajta. – oké, de jó! A feketelistán nem vagyunk rajta – de a céljai egyelőre ismeretlenek. – oké így már minden világos.
·        Még egy kérdés! Te ismersz egy bizonyos Liam Dunbart?
·        Aha! Miért? – hu, le fogok bukni!
·        Á semmi! – hu, hu, remélem, elhiszi.
·        Niki! – nekem lőttek.
·        Mellettem ül matekon és gazdaságtanon.
·        Scott első bétája! – aha, szóval McCall bétája.
·        Köszi! – megpróbálom kitolni az ajtón, de kevés sikerrel.
·        Szóval ő lenne az a bizonyos szőkeség! –felírni Aiden kinyírása, mert folyton szőkeségnek hívja Liamot.
·        Sziia! – na, végre sikerült kirakni. Ennyire átlátszó lennék? Az lehetetlen.
·        Oké Scott beszélni akar velem és az ikrekkel. – jutott el a tudatomig az, amit a bátyám mondod. Beugrott egy emlék két ével a tűz előttről.
Derek suli után három-négy órával később jött haza. Anya őrjöngött, mert nem mondja meg hogy hova ment a héten minden nap suli után. Ezért ma utána küldte Petert, hogy derítse ki hova járkál. Derek már fél órája itthon van mikor Peter is megjött. Anya és Peter beszélgetnek, míg a bátyám a nappaliban ül.
·        Tália semmi baj csak egy lány! Te is jól tudod, hogy ráfér Page után. –érvelt a bácsikám. De éppen hogy hallottam hála a farkas fülemnek.
·        De akkor is mért nem mondja el, hogy miért! – Anya még mindig őrjöng.
·        Azért mert a lány neve Kate Argent!... – vadász
Ennyire emlékszem: a bátyám összejött egy vadásszal. De amikor az előbb beszéltünk, gyűlölettel beszélt róla. Mivel ő is ott volt mikor tüzet gyújtottak. Mert ő az egyike a tűz gyújtóknak. Oké, egész hétvégén ezen a Kate ügyön gondolkodtam. Máson is kéne gondolkodnom, mint például azon, hogy holnap hétfő. Első órám matek és mivel a tanár pikkel rám csak egy jó dolog lesz az egészben. Az hogy LIAM MELLETT ÜLÖK!!!         






























6 megjegyzés: