2014. augusztus 27., szerda

Holdfogyatkozás 6.Fejezet A buli

Sziasztok meghoztam a 6. fejezetet remélem tetszeni fog. A következő részeket  az iskolakezdés miatt majd szombatonként fogom hozni. Jó olvasást a részhez. 
                                                                                          Alli!
Holdfogyatkozás
6.Fejezet
A buli
Leparkoltam a házunk előtt és bementem a házba. Aiden Ethan és Derek a nappaliban „Beszélgettek” (inkább mondható veszekedésnek). Lora és Kali pedig a vacsorát készítették. Cora pedig az étkezőben a pasijával Kollal skype-olt. Letettem a táskámat a nappaliban. Utána bementem a konyhába és Kali mellé léptem.
·        Szia Kali! – öleltem meg a nevelőanyámat.
·        Szia, Lora!- öleltem meg a nővéremet is.
·        Mit szeretnél hugi? – nézett rám gyanakvóan a nővérkrém.
·        Lesz egy buli! Lydia Martin tóparti házában és minden osztálytársam elmegy. Mivel ritka alkalom hogy a gólyákat meghívják egy buliba! Ezért nem lehetne, hogy mondjuk én is elmenjek? Hajnali kettő előtt hazaérek, esküszöm! Csak beszélgetni akarok a barátnőimmel és igen, vannak ketten is. Emili és Nina. Na, akkor mehetek? - hadartam nekik egy levegővel. Kali már majdnem rábólintott, amikor megszólalt Aiden… 
·        Szerintem meg nem a kiscsajok miatt akarsz menni! Hanem a szőkeség miatt hogy is hívják… Liam! - szólt közbe, mire Kali kérdőn nézett rám.
·        Téves, ő egy másik csajjal megy! – mondtam.
·        És mégis kivel? – kérdezte Derek bekapcsolódva a vitába.
·        Egy harmadikassal! A neve Kira! – mondtam.
·        Csak nem féltékenységet érzek a hangodban hugi? – kapcsolódót be Cora is.
·        Mért lennék féltékeny, amikor a srác arra se méltatott, hogy szóljon, buli lesz! – Mondtam sértetten.
·        Hát, ha nem ő, akkor ki szólt? –kérdezte Aid csevegő hangnemre váltva.
·        Mason! – mondtam ki a nevét.
·        Akkor nincs probléma! – szólt közbe most már Eth.
·        Mért ne lenne, két srác is hajt a húgunkra! – mondta Aiden. Ez lehetetlen, miért hiszi azt, hogy testőrre van szükségem. Pedig tudja, hogyha baj van ő az első, akit hívok.
·        Mason kétlem! Mert képzeld el tesó, hogy nem én egyedül vagyok meleg az iskolában. Mert ő is meleg. – Eth ezen kijelentésére halottam, ahogy a többiek álla kopog a padlón.
·        Tudjátok mit, alkut ajánlok! Aid és Eth is eljön a buliba és figyelhetnek rám! – fejtetem ki a véleményem.
·        Jó! – bólintottak rá mind. Így felmentem és elkészültem. Semmi különlegeset nem vettem fel. Csak egy fekete miniszoknyát, piros inget, a délelőtt hordott, bőrdzsekit és egy rockercsizmát. A hajamat begöndörítettem így loknikban omlott a vállamra. Sminkeltem.   Miután elkészültem lementem a földszintre, felvetem a kocsi kulcsom és elindultam a tóparti házhoz. Az ikrek pedig jöttek utánam. A házhoz érve már messziről halottam a zenét. Mikor leállítottam a kocsit, és ahogy ki akartam szállni Aid majdnem lekaszálta az ajtót. Ezért kapott tőlem egy meg semmisítő pillantást. Ezek után elindultam befelé. Szereztem egy pohár piát és úgy járkáltam össze-vissza. Egyszer csak megláttam Emilit közeledni.
·        Szia, Niki! – jött oda hozzám ő és Nina.
·        Hali! – köszönt a szőke lány.
·        Sziasztok!
·        Jó a buli nem? – Kérdezte a vörös hajú barátnőm.
·        Biztos! Én csak két perce jöttem! – válaszoltam.
·        Ki szólt a buliról? – kapcsolódott be a beszélgetésbe Nina.
·        Mason! – mondtam.
·        Ja, láttuk, hogy velük ebédeltél! Meg hogy Liammal együtt mentetek gazdaságtanra. Amúgy Liam helyes nem? – hadarta levegővétel nélkül Em.
·        Igen! Mármint nem izé ö… - Hebegtem-habogtam össze vissza.
·        Szóval! Tetszik nem igaz? – kérdezte Nina.
·        Igen! Mármint nem! Talán egy kicsit… - össze- visszahadováltam mindent és éreztem, ahogy az arcomba fut a vér és pipacsvörös színt veszek fel.
·        Oké! Asszem te totál belezúgtál! – Mondta Em.
·        Na, jó végre ejtsük a témát ok? – mondtam.
·        Oké! – kezdte egy sejtelmes mosoly kíséretében Emili – Szerintem tuti elhív a szalagavatóra! Legalább hármunk közül az egyikünknek lesz partnere a bálon! – mondta. Mire én kérdő tekintettel meredtem rá ezért fojtatta. – én egy harmadikas srácba, Isaacbe zúgtam bele, akinek mellesleg van barátnője: Allison! Ninának pedig a tesód Aiden tetszik! – mondta az okokat a vörös hajú barátnőm. De amikor meghallom Aid nevét kissé kikerekedtek a szemeim.
·        Oké! A tesómat ismerem túl jól is! De ki az, az Isaac? – totál el vagyok tévedve, hogy ki kicsoda a bátyám sem ismer mindenkit sajnos.
·        Isaac Lahey! lacrosse-os és irtó helyes! Vörös göndör haj kék szemek kigyúrt felsőtest. Igazi álom pasi! – mondta a véleményét és a végén grimaszolt egy hatalmasat. Mire én kérdőn nézem rá ezért fojtatta. – A barátnője Allison egy nem is tudom, mi nagyon utálom, mert lenyúlta előlem Isaacet. Miért nem tudott Scottal maradni! Kira meg nem érdekel, hogy akkor meg neki nem lenne pasija! – hadarta egy levegővel a barátnőm. Nekem pedig leesett, ha ez az Allison járt McCallal akkor ő bizony Allison Argent a vadász Chris Argent lánya. De jó! Vadász jár a farkassal az ilyen esetek valahogy mindig bökték a csőröm.
·        Jó látom nagyon féltékeny vagy arra a csajra. – mondtam neki. – És te Nina, mi jön be úgy a tesómban? – kérdeztem a szőke hajú barátnőm felé fordulva. – A borzasztó modorán és a rossz fiús viselkedésen kívül? – kérdeztem.
·        Egyszerűen iszonyúan helyes! - mondta.
·        De ezt előtte ne mondjátok, így is túl nagy az egója! – mondtam mire mindhárman felnevettünk. Utána Em megkérdezte nem megyünk-e táncolni, mire mind ketten bólintottunk. Így mindhárman mentünk a tánc parkettre. Egyszer csak egy hatalmas üvöltést halottam hála kiélezett hallásomnak. A hang tulajdonosát rögtön meg ismertem az edzésen felszólaló lány, aki miatt majdnem eltört Liam lába, hogy is hívják… Malia Tate. Tudtam ez nem egy normál vérfarkas üvöltése. Anya mesélt kiskoromban egy különleges vérfarkas fajról, akik prérifarkas alakot vesznek fel, ezért „vér prérinek” nevezi ezt a fajt. Képesek az alakváltásra, de ilyenből egyszerre több is lehet. De például a rendes farkas alakot felvevőből, mint pl.: Anya vagy Lora igen most a nővérem az alakváltó, ha eddig nem mondtam volna, belőlük mindig csak egy van. Ebből az elgondolkodásból Eth rázott vissza.
·        Nix! Te is halottad az üvöltést? –Lerángatott a táncparkettről. Amikor egy csendesebb helyre értünk újból megszólalt. – Ez milyen állat lehetett? Az tuti, hogy nem vérfarkas.
·        Nem is sima vérfarkas, hanem vér préri. – mondtam mire a bátyám szemei kikerekedtek.
·        Oké, akkor nem lesz probléma, az csak Malia. – mondta. Utána elindultam vissza Emi-ékhez, de valakinek nekimentem.
·        Bocs! – kértem bocsánatot úgy, hogy rá se néztem. De valahonnan ismerős volt.
·         Szia, Niki! Semmiség! – mondta mire felnéztem rá és rájöttem, hogy Liam az.
·        Szia, Liam! – köszöntem neki.
·        Akkor Mason szólt, hogy buli lesz! Bocs én akartam csak már nem találtalak meg és lemerült a telóm! Szóval Bocsi! – szabadkozott, hogy mért Mason írta az SMS-t.
·        Oké semmi baj! – mondtam neki.
·        Van kedved táncolni? – kérdezte.
·        Igen! – el se hiszem felkért táncolni! Olyan édes! A szám vége után ő elment valahova én pedig visszamentem Emi-ékhez.       
A buli végéig ott maradtam. Többször is halottam üvöltést az erdő felől, de nem érdekelt csak buliztam és megittam néhány pohár piát. De ez nem számít mivel a vérfarkasok nem tudnak berúgni. Kár! De ez van, már megszoktam. Egész este a csajokkal beszélgettem és táncoltam. Jól éreztem magam, mint egy átlagos tini. Amikor ránéztem az órámra, jöttem csak rá, hogy már rég haza kellett volna mennem, mivel 4:15-öt mutatott. Tudtam, hogy le fogják szedni a fejem, mivel két órával tovább maradtam. Amikor elbúcsúztam a csajoktól, kimentem és láttam, hogy Eth már nincs itt, de Aiden a kocsimnak támaszkodva várt és elégé rosszalló fejet vágott.
·        Ne haragudj nem néztem az órám! – néztem bűnbánó tekintettel a bátyámra.
·        Én nem haragszom de Kali eléggé dühös lesz a két órás késés miatt! – mondta mire az eddigi jókedvemnek lőttek.
·        De te mért maradtál? Nem úgy beszéltük meg, hogy mindannyiunknak 2:00 előtt kell hazaérnie? Simán hazamehettél volna és akkor csak én kapok büntetést. – mondtam mire elmosolyodott.
·        Azt hiszed, itt hagynálak ennyi fiú közt egyedül? Nem te mondtad, hogy én vagyok a testőröd? - kérdezte és mind a ketten hangosan felnevetünk.
·        Ja! De szerintem haza kéne mennünk mielőtt a többiek felkelnek! – hú de ki fogunk kapni! Szinte biztos a két hét szobafogság mind kettőnknek!
·        Igazad van, a háznál találkozunk! – mondta.
Felpattant a fekete motorjára. Én pedig beültem a kocsimba és a házunkig meg se álltam. Ott megvártam míg Aid is odaér és ketten osontunk fel az emeletre elköszöntünk és elmentünk aludni. Hú de jó, hogy holnap szombat gondoltam. Elmentem lezuhanyozni és felvetem a pizsimet, ami egy fekete trikóból és fekete rövid gatyából állt és befeküdtem az ágyamba.             


2 megjegyzés: